S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Friday, March 15, 2019

Une te shtunen do te jem ne proteste, i bindur qe nga kjo qeveri nuk kam dhe nuk kemi asnje te ardhme.



Une te shtunen do te jem ne proteste, i bindur qe nga kjo qeveri nuk kam dhe nuk kemi asnje te ardhme. 
Do te dal te protestoj per veten, femijet, bashkeshorten, familjaret e mi, per shqiptaret. Do te protestoj kundra vjedhjeve, kundra droges, korrupsionit, PPP-ve, koncesioneve qeveritareve, do protestoj kundra oligrakeve te Rames. Do dal ne shesh kunder karrigexhinjve, qe pervec xhepit te tyre nuk shofin drite tjeter.

Do dal kundra tradhetareve, kundra atyre qe nuk hapin dot gojen nga frika, kundra shefave qe detyrojne punonjesit e administratave te mbushin autobuzet per ti shkuar pas Kryeministrit.

Une do protestoj per te varfrin e te pasurin, per te rriturin e femijen, per biznemenet e per ata qe vuajne per copen e bukes, por mbi te gjitha do protestoj per Shqiperine e lire!
Bashkohu dhe ti! Eja me 16 mars ne proteste per te drejtat e qytetareve. Shkruan Dashi Cara

            Per - /  Shtypnews.al / nga - ( ac )  

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...