S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Friday, March 8, 2019

Si sot në 8 mars 1911 filluan protestat e grave,pas vdekjes nga zjarri të 146 grave në



Sot 8 Mars, Dita Ndërkombetare e Grave. |Shtypnews.al |
Sot festohet,protestohet për më shumë barazi gjinore, për më shumë dinjitet, për më shumë respekt e dashuri për femrën.Si sot në 8 mars 1911 filluan protestat e grave, pas vdekjes nga zjarri të 146 grave në një fabrikë të Nju Jorkut.

Megjithëse nga viti në vit gratë kanë fituar më shumë të drejta se nënat e tyre...përsëri femrat trafikohen,dhunohen,vriten nga meshkujt... Shekulli i 21 dhe akoma 1 në 3 femra në botë, martohen me detyrim nga prindërit,pa pëlqimin e tyre...

O njerëz të mirë duani femrat. Duani nënat,motrat,gratë,vajzat. Më shumë respekt, më shumë përkujdesje, më shumë përqafime, më shumë dashuri për femrën.
Uroj femrat : Gëzuar 8 Marsin !
Shkruar nga

Jorgji K Sidheri  Shtypnews.al

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...