S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Wednesday, March 27, 2019

Burri nuk e di se ka një gjarpër poshtë. Gruaja nuk e di se ka një gur që po e shtyp burrin.

Burri nuk e di se ka një gjarpër poshtë.
Gruaja nuk e di se ka një gur që po e shtyp burrin.

Gruaja mendon: "Unë do të bie! dhe unë nuk mund të ngjitem lart sepse gjarpri do të më kafshojë mua! Pse nuk mund të përdorë një  burrë pak më shumë forcë dhe të më tërheqë lart mua! "

 Burri mendon: "Unë jam në kaq shumë dhimbje! Megjithatë unë jam ende duke të të tërhequr ty aq shumë sa unë mundem! pse nuk përpiqesh të ngjitesh pak më shumë ?! "

Morali është: Ju nuk mund ta shihni se në çfarë  presioni personi tjetër është , dhe personi tjetër nuk mund të shohë dhimbjen në të cilën ju jeni.

Kjo është jeta, pa marrë parasysh nëse është puna, familja, ndjenjat ose miqtë duhet të përpiqemi të kuptojmë njëri-tjetrin.
Mësoni të mendoni ndryshe, ndoshta pak më qartë dhe komunikoni më mirë.
Një mendim dhe durim i vogël jeton shumë gjatë

( A. Pjetra )

/Shtypnews.al/

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...