S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Tuesday, March 5, 2019

Haradinaj: Jam ushtari i parë i Amerikës në vijën e frontit me Rusinë |Shtypnews.al|

Kryeministri i Kosovës, Ramush Haradinaj ka sqaruar edhe njëherë qëndrimin e tij karshi Shteteve të Bashkuara të amerikës.
Ai në një intervistë për RTSH-në e cila do të transmetohet sonte ka thënë se gjatë luftës së vitit 1999 ka qenë ushtari i parë i amerikës në siç ai tha, vijën e frontit me Rusinë.
“Edhe unë jam vija e frontit, pra jam ushtari i parë i Amerikës në vijën e frontit me Rusinë”, është shprehur Haradinaj.
Tutje, Haradinaj ka folur edhe për idenë e korrigjimit të kufijve e cila sipas tij është një lojë e rrezikshme.
“Në Ballkan nuk ka kufij perfekt, edhe loja me kufijtë është e rrezikshme”, ka përfunduar Haradinaj.

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...