S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Tuesday, October 2, 2018

“Xhisiela”, Rama premton goditjen e shpifjes

Fotografia e profilit të Shtypnews.al

Shtypnews.al


Një status në orët e vona i kryeministrit Rama, paralajmëron se ai ka në plan të ndërrmarë një masë ndaj atyre që i konsideron valë shpifjesh në media a ligjërimin politike e jo vetëm, nëse nisemi dhe nga ajo çfarë ndodhi së fundi me policin në arrati Emiljano Nuhu, prej së cilit u produktua telenovela “Xhisiela”.

“Më vjen mirë që s’jam më i vetmi që them se vajzën e morën peng dhe e kthyen në mish për topat e kazanit politik e mediatik! Më mirë vonë se kurrë.Ndërkohë duhet çmontuar me fakte pjesa tjetër e këtij horrori mendjesh e gojësh të përdala.Dhe shumë shpejt një paketë antishpifje”,shkruan Rama në rrjetin social.
Ditët e ardhshme pritet të shihet se ç’do përmbajë kjo paketë.

Fotografia e profilit të Shtypnews.al

Shtypnews.al

/Te Sheshi.com/ & në /Shtypnews.al/  C. NEWS 

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...