S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Thursday, October 4, 2018

Ruasia vazhdon të furnizoj me arsenal ushtarak Serbinë (video)


Ushtria e Serbisë do të marrë tanket e modernizuara ruse që gjeneralët perëndimorë, për shkak të rezultateve të jashtëzakonshme të arritura në luftën në Siri, e quajnë “të pashkatërrueshëm”
Ministri i Mbrojtjes Aleksandar Vulin konfirmon se 30 T-72 dhe më shumë automjete të blinduara BRDM-2 do të dorëzohen në fillim të vitit 2019.
Ai gjithashtu thotë se negociatat me rusët janë duke vazhduar për blerjen e tre helikopterëve Mi-17 dhe katër helikopterëve Mi-35.
Pas dorëzimit të këtyre tankeve dhe “transportuesve të blinduar të personelit”, ata pohojnë se në rajon vetëm Rumania do të ketë më shumë, por jo më shumë, pajisje më të mira ushtarake sesa Serbia.
Marrëdhënie më të mira Serbi dhe Bjellorusi
Vulin shton se Serbia dhe Bjellorusia po bashkëpunojnë në një mënyrë më të mirë falë marrëdhënieve të shkëlqyera midis presidentit Aleksandër Vuçiç dhe Aleksandar Lukashenkos.
Sipas ministrit Vulin, i cili u takua në Moskë me homologun e tij rus Sergej Shoigu, Beogradi është jashtëzakonisht i kënaqur me bashkëpunimin tekniko-ushtarak me Rusinë./Arbesh.info

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...