S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Sunday, October 7, 2018

Mos e kaloni pa e lexuar Gruaja e pa punë


 Gruaja ime nuk punon!!!
Biseda mes nje Burri(B) dhe nje Psikologu(P)
P: Me qfare merreni Z. Rogers?
B: Une punoj si kontabilist ne banke.
P: Po gruaja juaj?
B: Gruaja ime nuk punon. Ajo eshte amvise.
P: Kush e pregadit mengjesin per familjen tuaj?
B: Gruaja ime, sepse ajo nuk punon.
P: Ne cfare kohe zgjohet gruaja juaj zakonisht?
B: Ajo zgjohet shume heret sepse duhet te organizoj gjithqka para se re zgjohem une per mengjes, e shtron tavolinen, e paketon dreken per femijet ne shkolle, sigurohet qe jane veshur mire, qe kane ngrene mengjes, qe i kane pastruar dhembet dhe qe i kan marre te gjitha paisjet per shkolle.
P: Si shkojne femijet tuaj ne shkolle?
B: Gruaja ime i dergon ata seose ajo nuk punon.
P: Qfare ben ajo pasi i dergon femijet ne shkolle?
B: Zakonisht kryen naj pune rruges, psh. pagesa e faturave ose furnizimi ne market.Pasi kthehet ne shtepi e pregadit dreken dhe e shtron tavolinen. Pastron kuzhinen dhe pastaj kujdeset per pastrimin e shtepise dhe larjen e rrobave, e keni parasysh te tilla pune.

P: Ne mbremje,pasi kthehesh nga puna, qfare ben ti?
B: Pushoj, sigurisht. Epo, jam i lodhur nga puna ne banke.
P: Po gruaja juaj qfare ben?
B: Ajo e pregadit darken, e sherben, i lan enet, e kontrollon edhe nje here shtepine. Pasi i ndihmon femijet qe te behen gati per gjume, ju jep qumesht te nxehte me pi sepse ju pelqen shume, verifikon a i kan pastruar dhembet...
Kjo eshte rutina e shume grave ne gjithe boten, fillon ne mengjes dhe vazhdon derisa flejne ne gjume. Kjo quhet "nuk punon"?!Te jesh nje amvise nuk kerkon diplome, mirepo ka nje rol kyq ne jeten e familjes. Vleresoje gruan, motren, nenen,vajzen, gjyshen, hallen, .. Sepse sakrifica e saj eshe e pacmueshme.
Dikush e pyeti nje grua: a je nje grua qe punon apo vetem amvise?
Ajo u pergjigj:
Une punoj si grua shtepise 24 ore en dite.
Une jam nene.
Une jam grua.
Une jam vajze.
Une jam alarm i ores.
Une jam kuzhiniere.
Une jam zonja e shtepise.
Une jam mjeshter.
Une jam sherbyese.
Une jam dado.
Une jam infermiere.
Une jam udhezues pune.
Une jam oficer i sigurise.
Une jam keshilltare.
Une jam mbeshtetje.
Une nuk kam pushim.
Nuk kam pushim as kur semurem.
Une punoj diten dhe naten.
Jam ne detyre krejt kohen.
Nuk mar rroge.
Edhe, e ndegjoj cdo here te me thone: Por qfare ben ti gjithe diten?
Kushtuar te gjitha femrave qe japin jeten per mireqenien e familjes. Gruaja eshte si krypa. Prezenca e tij nuk verehet, por mungesa e tij ben cdo ushqim pa shije.
Shpendaje me te gjitha zonjat e bukura te jetes tende.

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...