S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Thursday, October 11, 2018

Khabib ka mik kampionin shqiptar, pak muaj më parë rrezikoi jetën bashkë me të

Khabib Nurmagomendov është sportisti më i përfolur i momentit. Rusi u shpall kampion bote pas atij dueli shumë të përfolur ndaj McGregor. Khabib është mjaft aktiv në rrjetet sociale, sidomos në Instagram.

Ndër 356-të njerëzit që ai ndjek nga llogaria e tij është edhe një shqiptar. Bëhet fjalë për Ilir Latifin, u cili bën pjesë tek artet marciale mike në UFC, tek peshat “light heavyëeight”.



Rusi ka njohje me shqiptarin, pasi pas përfundimit të ndeshjes e uroi, ndërkohë që në sulmin ndaj autobusit të bërë nga McGregor disa kohë më parë, ata ishin së bashku në autobusin që u godit nga irlandezi.
T Cara ju paraqet dhe videon si me posht..! "Ndiqeni"  

Khabib ka mik kampionin shqiptar, pak muaj më parë rrezikoi jetën bashkë me të


No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...