S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, October 1, 2018

Në një intervistë të transmetuar mbrëmjen e sotme në “Open”, Xhisiela Maloku ka thënë se djali i deputetit nuk e ka kërcënuar asnjëherë.


Në një intervistë të transmetuar mbrëmjen e sotme në “Open”, Xhisiela Maloku ka thënë se djali i deputetit nuk e ka kërcënuar asnjëherë.


Ajo ka thënë se e ka denoncuar nga xhelozia dhe nga inati Rexhep Rrajën, pasi kishte mësuar se ai kishte ikur me pushime me të dashurën e re.

E pyetur se përse ka pasur shenja në momentin e ekzaminimit, Xhisiela ka treguar se i ka pasur ato nga një aksident.

Xhisiela ndër të tjera ka treguar se kur zihej me Rexhepin digjinin njëri-tjetrin me cigare.
Ajo ka thënë:

https://mbasic.facebook.com/MediaLaim?fc=photo_upload_success&_rdr

     

((((((((((((------- {   Shtypnews.al  }-----)))))))))))))))


Nuk është e vërtete që më ka qëllur me tytën e pistoletes, që më ka djegur me cigare.. E kam thënë ng ainati, nga xhelozia që kisha. Në datën 20 kam shkuar në komisariat, u takuam dhe më kerkoi qe ta falja. U binda dhe se denoncova. Në datën 23 e denoncova se ai m tha që nuk do bënte asnjë gjë që unë nuk doja. Më mashtroi se iku me një tjetër me pushime. E mora vesh nga nje mike e imja dhe ika e denoncova në komisariatin numër 3 në Tiranë.Shenjat që janë në trupin tim janë akoma sepse janë shenja te një aksidenti që unë kam bërë Kam qene bashkë me motrën duke shkuar tek një shoqe në Patos. Ka ardh policia, ka bërë gjithë ekspertizën. Në timon ishte motra ime. Humbje kontrolli. Unë dhe Rexhepi, kur ziheshim digjnim njeri-tjetrin me cigare. Kam dhe shenjë tjetër cigareje të djegur. Ka edhe Rexhepi shenjë të djegure.”




No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...