S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Sunday, October 7, 2018

Rruga përplot gjëmba :Lexoje më mirë...! "Share"...



O biri im!! Nuk është puna ime që të largoj prej teje

Rruga është përplot gjemba që nuk kanë fund!
Unë nuk kam për të qëndruar gjithë jetën me ty...
Detyra ime o biri im është të të mësoj!!..
Si ti shmangesh gjembave në jetën tënde..
Dhe si të durosh dhimbjen..
Si të bëhesh i fortë mbas çdo goditje.
Unë nuk kam mundësi të ta bëj jetën pa dhimbje..
Sepse e kam provuar jetën para teje dhe shijova dhimbjet e saj.
O Biri im!!
Herë pas here
Ndjeje gjoksin tënd..
Sepse ndoshta të ka rënë zemra!
Dhe ta kanë zëvendësuar ditët me gurët që ke gjetur rrugës..
Dhe je bërë edhe ti si të tjerët..Për të cilët irriton çdo natë!
Nëse nuk të ka rënë... do të mbetesh në rregull.
Përktheu: F.Gurra
 Postojeni këtë në mënyrë që ta Lexojnë dhe të tjerët...!

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...