S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Tuesday, December 18, 2018

(Video)Studentja ia bën 8 me dy Edi Ramës: Rektori na gënjeu, nuk na tha që do jesh ti z.kryeministër i pranishëm këtu



  1. Kryeministri Edi Rama ndodhet sot në Universitetin Bujqësor ku po zhvillon takim me studentët dhe pedagogët. Por një prej studenteve ka marrë fjalën dhe ka nxjerr zbuluar kryeministrin dhe rektorin e këtij universiteti.
  2. “Rektori na kishte njoftuar për një takim me studentë dhe pedagogë, nuk ka tha që do vinit ju këtu. Unë jam kundër kësaj përçarjeje që po përpiqeni të bëni ju. Prandaj jam e para që do të braktis mbledhjen, sepse rektori na ka gënjyer”, deklaroi studentja.
  3. I kapur në befasi nga studentja, Rama u përgjigj: “Unë nuk e di çfarë bëni ju me rektorin, kjo është puna juaj.”
  4. Studentja deklaroi gjithashtu se tarifat në universitete janë rritur, pavarësisht se në ligj paraishkohet ndryshe.


No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...