S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Tuesday, December 25, 2018

Pershendetje JOQ! Jam Florian Sina dhe doja te beja nje denoncim per nje firme private punesimi "Europa Agency"

"Pershendetje JOQ! Jam Florian Sina dhe doja te beja nje denoncim per nje firme private punesimi "Europa Agency"
me pronar Ermal Jauri. Ai person ka marre leket e shume vetave te tjere nje shume prej 500 euro per person i cili te dergon jashte me nje vize 3-mujore pune dhe me ato lek qe merr nuk paguan siguracione dhe karte shendeti dhe ai vet erdhi atje dhe tha ktheu mbrapsh se ka ndrryshar ligji po ai ligj nuk ka ndryshuar ai vetem mashtron dhe disa persona te tjere jan futur ne burg i cili i kishte derguar atje dhe prandaj na ktheu neve. Rasti im eshte konkret ka 2 muaj qe me mban me mashtrime per te me kthyer leket nje kolegut tim ja ktheu ndersa mua jo i kam bere dhe denoncime por shkak se ai ka njofje nuk mi kan marr parasysh prandaj po e bej dhe kete postim. Ju lutem ta
postoni kete denoncim. Ju falenderoj" thot ai...!
Nerkoh ne të -( Shtypnews.al )
 ju ftojmë të lexoni dhe komentuesit si më poshtë

Marinela Dhana

Bravo ...mire qe dhe emer mbiemer firme😂😂😂😂
5PëlqejReagoPërgjigjuRaporto12 minuta më parë

Nisa Dori

Shum mir bere qe e publikove rastin ...ishalla zgjidhet sa me par
9PëlqejReagoPërgjigjuRaporto18 minuta më parë

Egla Kejsi Dyrma

Bravo te qoft qe nuk the anonim toke ktu 😝😝👋👋
Redaktuar16PëlqejReagoPërgjigjuRaporto18 minuta më parë

Valbona Francesco

Pse mo fb e be denoncimin ti bravo anonim
1PëlqejReagoPërgjigjuRaporto11 minuta më parë

Jona Karaj

Shko te Edi rama mbase ben pun😂
2PëlqejReagoPërgjigjuRaporto12 minuta më parë

Aurora A Ola

perralla me mbret leket per siguracion i paguan ai qe te merr ne pune e siguracion paguan kur ben letrat jo keshtu si jeni juve sepse quhet sikur punon ne te zeze .si perfundim e ha ti brenda😂
Redaktuar5PëlqejReagoPërgjigjuRaporto19 minuta më parë

Altin Duka

Beja hallall ato lek se viti i ri esht o plak🍷🍷🍷
4PëlqejReagoPërgjigjuRaporto21 minuta më parë

Sefer Alsina

Njerezit ja japin vete se ai punon per Allahun
1PëlqejReagoPërgjigjuRaporto17 minuta më parë

Arben Xhufo

Sa te kete budallejn te zjuarit do lulzojn .
1PëlqejReagoPërgjigjuRaporto15 minuta më parë

Besi Miri

Nje gje me habit mua, si ka mundesi qe shqiptari e mban veten per te zgjuar ama gjithandej ja fusin 😂
PëlqejReagoPërgjigjuRaportoNë këtë momen😑

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...