S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Saturday, April 20, 2019

Elvis Naçi poston foton me familjen, shkrimi i tij do t’ju mallëngjejë. | Shtypnews.al |

Shtypnews.al

Imami Elvis Naçi është shumë i njohur jo vetëm në Shqipëri, por kudo në trevat shqiptare.
Ai është kthyer tashmë në një burim shprese për shumë shqiptarë.
Elvisi ka publikuar një foto të familjes së tij në Instagram, ku shkruan se “Familja eshte gjithmone e para!”.
Ne foton e postuar ne profilin e tij, Elvisi ka marre reagime nga me te shumtat.
“Sado ngarkeses te kemi Vellezer dhe Motra te nderuara Familja eshte gjithmone e para!”, shkruan Elvisi.
Elvis Naçi (i lindur më 7 prill 1977 në Tiranë) është një Imam Shqiptar. 

Shtypnews.al

Ai është kreu i Bashkësisë Islame të Shqipërisë, që vepron në Xhaminë e Tabakëve në Tiranë dhe themelues dhe president i Fondacionit Kulturor Jo-fitimprurës Firdeus.
Naçi vepron në mënyrë aktive në një faqe Facebooku me mbi 490,000 abonentë-ndjekës (19 mars 2018) dhe rregullisht vendos videot e hytbes në kanalin e tij në YouTube, i cili ka më shumë se 60,000 abonentë (19 mars 2018).
Për shkak të popullaritetit të tij të madh në mesin e myslimanëve të Shqipërisë, por edhe me shqiptarët e tjerë myslimanë, ai u bë i njohur në nivel kombëtar dhe u ftua rregullisht në emisionet shqiptare.
Elvis Naçi është gjithashtu një nga kritikët më të ashpër të një islamizmi radikal në Shqipëri.
Ai akuzoi shtetin shqiptar që ka bërë shumë pak për imamët radikal.
Në xhaminë e tij, është i angazhuar një shërbim sigurie, raporton policia lokale e vizitorëve të xhamisë së ndritur./ Shtypnews.al Meganews.al/

Shtypnews.al


Shtypnews.al   pet videon e fundit ju ftojmë ta ndiqni ne linkun si me poshte 

Elvis shkruan 

Kush eshte rruga e veshtire qe njeriu e ben me deshire per te miren e njerezimit!?

 https://www.facebook.com/681034488647236/posts/2153652614718742/



1 comment:

  1. Përshëndetje shikuesit, unë jam nelson dhe jam gati ta ndaj dëshminë time këtu, nëna ime më prezantoi me Baba e Madhe Ogbogo kur zbuloi se nuk mund ta merrja gruan time shtatzënë pas 3 vjetësh nga martesa jonë. Pra, këto sollën aq shumë telashe në martesën time dhe çuan në një divorc. ajo tha, ai është shumë shpirtëror dhe mund ta bëjë gruan time të kthehet tek unë me gëzim dhe ne mund të kemi fëmijë së bashku. Në fillim, unë nuk dyshoja derisa e kontaktova dhe pastaj hodha magji të fuqishme për mua dhe e bëra gruan time të kthehej. Dhe tani, ne jemi gjithashtu të lumtur me fëmijë të bukur, pikërisht nga dita që BaBa Ogbogo e Madhe punoi për mua dhe zgjidhi problemet e mia. Unë bëra një premtim të fortë që për sa kohë që unë jetoj, do të vazhdoj të dëshmoj për mirësinë e veprave të tij të mëdha, dhe për ata atje që përballen me marrëdhënie dhe vështirësi martesore duhet të kontaktojnë shpejt me të dhe të bëhen një dëshmitar i lumtur si unë. Unë e hoqa kontaktin e tij këtu, Email: greatbabaogbogotemple@gmail.com, ose numrin e tij të WhatsApp. +2349020168697 ...

    Ai bëri që ish gruaja ime të kthehej tek unë me gëzim

    Ai më shëroi nga një njeri i pafuqishëm te një njeri i vërtetë.

    ReplyDelete

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...