S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Thursday, November 1, 2018

Nano shpërthen kundër Lalës: Kurba ime më e ulët, kur të kam përballë ty

Nano shpërthen kundër Lalës: Kurba ime më e ulët, kur të kam përballë ty

Analisti Mustafa Nano është përfshirë në një debat me tone të larta me gazetaren Klodiana Lala dhe gazetarin Basir Çollaku.
Nano u shpreh në hyrje të diskutimit të tij në studio, se Saimir Tahiri ka pranuar të shkojë në një emission me 6 vetë, ku tre I kishte armiq dhe tre nuk I kishte miq.
Kjo ka shkaktuar reagim tek gazetarja Lala dhe gazetari Çollaku, të cilët nuk e quajtën të drejtë termin armik. Lala tha madje, se ka bashkëpunuar shumë mirë me zotin Tahiri gjatë kohës që ka qenë Ministër i Brendshëm.
“Këtë hipokrizinë e jetës publike shqiptare nuk e duroj dot. Termi armik në politik përdoret edhe në Amerikë edhe në gjithë Europën”, tha Nano duke iu drejtuar më pas gazetares Lala me fjalët:
-Kurba ime më e ulët televizive është kur të kam përballë ty dhe Basirin.
– Po e mëshiroj në këtë pikë, u përgjigj Lala./ Opinion

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...