S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Wednesday, September 4, 2019

3 vite qe djalin e kam te pa regjistruar ne gjendje civile as ne kopesht nuk ma marrin

Mirmengjes un qe po ju qoj ket mesazh jam nje zonj nga Lezha.Dhe arsyeja pse po ju shkruaj esht, se mua para tre viteve me ka lindur nje djal ne gjermani por,gjermania na ktheu me polici pa na lajmeruar,dhe nuk na kan dhen qertifikaten e lindjes djalit dhe me 21 shtator tani mbush 3 vite qe djalin e kam te pa regjistruar ne gjendje civile as ne kopesht nuk ma marrin se me kerkojn qertifikaten e lindjes djalit,dhe per kte arsye as mundesi te punoj nuk kam ,se djalin skam ku e lej  ju lutem me ndihmoni jeni shpresa ime fundit,nuk dua te shkoj neper tv 📺 se me duket vetja e bajatshme dhe munsit financiare nuk I kam dhe kam dhe dy femi te tjer per te rritur me ndihmojn te afermit ju betohem.Djali quhet Niklas Jakaj .
Kush mund ta ndihmoje zonjen? SHQIPERIA IME


No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...