S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Tuesday, October 8, 2019

UNË I VDEKURI SHKOVA TË VIZITOI TË VARRUARIT

UNË I VDEKURI SHKOVA TË VIZITOI TË VARRUARIT

Që në fillim të vitit 2014 babai im u largua nga Shqipëria për në Francë.
Shëndeti i tij ishte aq i rëndë sa që në mesin e vitit 2015 u vërbua totalisht, por falë mjekëve Francez iu rikthye shikimi në të dy sytë dhe shikon shkëlqyeshëm.
Filloi të punonte pë botimin e veprës së tij "UDHA E BREZAVE" të cilën ia botova me 28 nëntor 2018 në Prishtinë.
Janar 2019 babai im bie në koma, 23 ditët e tij në koma mjekët Francez nuk jepnin asnjë shpresë për të, në Shqipëri ishte dhënë lajmi se Dr. Ndrec Molla ka ndërruar jetë në Francë por bijt e tij po e mbajnë të fshehtë që këtë rast fatkeqësie ta shpallnin vetëm ditën që trupi i pajetë të mbërrinte në Shqipëri.
Kjo për ne ishte një bombë, që disa palo njerëz nuk po na linin të qetë këndej në Francë edhe me stresin tonë të përditshëm që vizitonim babain tonë në koma ku gjithçka mbahej në jetë në anë të aparaturave që realisht nuk kishim aspak shpresë vinin dhe mesazhe ngushllimi.
Nejse se për tilla llafesh e llafollogjishë jemi mësuar ti ndigjojmë që prej kohës së diktaturës ku të gjallin e shpallnin të vdekur, të vdekurin e shpallinin të gjallë, të mirin e shpallnin reaksionar dhe reaksionarin e shpallnin hero...
E kemi në gen që në rast fatkeqësishë sulemi si miza në mut.
Duke anashkaluar këtë injorancë që fatkeqësisht është në shoqërinë Shqiptare, po kaloi në situaten e babait tim.
Im Atë pas 23 ditëve doli nga koma dhe 25 ditë të tjera qëndroi në spital, pastaj spitali e kthen në shtëpi me kontroll të përditshem mjeksor.
Përsëri shëndeti i tij rëndohet dhe kalon në reaminacion, qëndron për disa ditë dhe e rikthejnë në familje duke e paisur me aparatura të veçanta që të përballonte frymarrjen dhe kontrollin e zemrës...
... Një ditë vetë babai kërkoi që të vizitonte Shqipërinë duke refuzuar në mënyrë kategorike këshillën e mjekve Francez, kështu vendosi dhe më në fund u nis drejt Shqipërisë me gjithë aparaturat e instaluara në trupin e tij nga mjekët e Francës.
Kurë e përcolla në aeroport për një çast mendova: Ja po e përcjell babain drejt varrit i cili nuk do kthehet më, këtë e kaloja nëpër mendje sepse këtë gjë e kishin pohuar dhe mjekët se është një rrezik serioz dhe që ka pak shance të rikthehet përsëri në Francë.
Iku në Shqipëri, vizitoi vendlindjen, por dhe tek varret e të afërmëve të tij shkoi e më në fund u kthye përsëri në Francë duke sfiduar ç'do parashikim negativ që kishim ne dhe mjekët.
Pas kthimit i bëra pyetje: Pse këmbëngule të shkoje?
Përgjigja: Or mec, tan Mirdita më shpalli të vdekur, por unë i "vdekuri" shkova të vizitoi të "varruarit".

Foto: Babai im Ndrec Molla dhe Prof. Renato Totrraku që ka ndihmuar në gjenealogjinë e fisit Molla në Mat në librin e babait tim "UDHA E BREZAVE".
Dalur në Rrëshen, Mirditë pas daljes së tij nga koma në Francë.

Shënim: Në vitin 1954 në burgun e vjetër Shkodër babai im ishte dënuar për egjidacion e propagandë kundër pushtetit.
Bie në koma dhe e hedhin të gjallë në gropë duke menduar që kishte vdekur, por kolegu i tij Dr. Baftjar Gjini nga Vlora që kishte qenë bashkë në punë me të në vitin 1951 në Spitalin e Rubikut pasi i kontrolloi zemrën dhe pulsin konstatoi që ishte i gjallë dhe mori leje që ta nxjerrnin nga gropa para që ta mbulonin me dhe të cilin babain e dërgoi në spitalin e Shkodrës dhe pas disa ditëve del nga koma.

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...