S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Friday, October 4, 2019

Jason Stathman dhe Daniel Craig, aktorët e Hollywood në “Zonë e Lirë”?


Jason Stathman dhe Daniel Craig janë dy aktorë të Hollywood të njohur në mbarë botën. Jason Stathman njihet për rolet e tij në “Fast and Furious” dhe Daniel Craig është agjenti më i rëndësishëm i shërbimeve sekrete britanike që prej gjysmë shekulli.
Drejtuesi i “Zonë e Lirë”, Arian Çani, i emocionuar prezantoi dy aktorët të cilët ndodhen në Shqipëri për shkak të një filmi që po xhirojnë, një pjesë e së cilit do të xhirohet në Sarandë.
Jam shumë i gëzuar dhe kam një lloj emocioni të them të drejtës sepse fare rastësisht, jo për meritën time, ata janë në Shqipëri. Një shoqërues shqiptar që unë e njoh më tregoi se ata janë në Shqipëri për disa ditë, sepse do të shkojnë në Sarandë për të xhiruar një film. Për herë të parë ata të dy luajnë në një film dhe sonte në këtë studio unë do të jem me dy yje të kinemasë botërore. I pari është agjenti më i rëndësishëm i shërbimeve sekrete britanike që prej gjysmë shekulli. Sonte sot të vijë në studio për filmin e tij më të ri. Ai vjen sëbashku me një aktor tjetër. I forti i dytë njihet si transporter. Ftoj në studio dy super yje të kinemasë botërore, Jason Stathman dhe Daniel Craig”, tha Çani.
Por a janë vërtetë Jason Stathman dhe Daniel Craig? Kjo do të mbetet të zbulohet në vijim të emisionit “Zonë e Lirë”…

Jason Stathman dhe Daniel Craig,

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...