S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, October 21, 2019

Që Shqipëtarë janë në një gjumë letargjik të thellë kjo sdo mend e kalem por kur do të zgjohen...?

Shkruan Armir Jangulli / Që Shqipëtarë janë në një gjumë letargjik të thellë kjo sdo mend e kalem por kur do të zgjohen...? Refuzimi i vizave për Shqipëtarët është maja e ajsbergut të keqqeverisjes dhe ndjekjes së politikave të etërve të tyre. Shqipëtarët çdo ditë e më shumë po largohen. Shqipetaret çdo ditë e më shumë po varfërohen, grabiten. Shqipëtarët çdo ditë e me shumë po vidhen. Shqipëtarët çdo ditë e më shumë po ushqehen me pallavra alla Turke. Shqipëtarët çdo ditë e më shumë po zhyten në borxhe. Shqipëtarët çdo ditë e më shumë po ushqehen me mbetjet e Evropës. Shqipëtarët çdo ditë e më shumë po terrorizohen nga veglat e pushtetit, media. Shqipëtarët çdo ditë e me shumë po vuajnë probleme ne institucionin e familjs. Shqipëtarët çdo ditë e më shumë janë te stresuar për të ardhmen. Fajin nuk na e ka as Be-ja, as Gjermania, as Franca, as Danimarka, as...etj e kemi NE dhe vetëm NE. Me deputete si Majlinda e cila nuk është e vetme dhe këtë klasë politike barbare Shqipëria do të shkoje drejt një shteti teokratik dhe anarkik. Marre nga Armir Jangulli

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...