S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Thursday, October 10, 2019

Besnik Palnikaj: Krenohem me ty z. Kryeminister! I thjeshtë, i zgjuar dhe me vizion. | Shtypnews.al|

Nga  Besnik Palnikaj 
Per - Shtypnews.al - / A C  /
Krenohem me ty z. Kryeminister!
I thjeshtë, i zgjuar dhe me vizion. 

Të më falin ata politikanë që nga pamja ngjajnë më të shëndetshëm se ai duke filluar nga barku, veshja dhe jeta luksoze që bëjnë. Ata politikanë kollarja e të cilëve kushton më shumë sesa krejt veshja e Albinit. Ata politikanë që vetë jetojnë në vila bregdetare ndërsa  femijët i shkollojnë jashtë shtetit duke i kthyer si zv. Ministra apo Ambasador. Ata "luftetarë" që luftuan kunder Serbisë për të "pushtuar Kosoven" më vonë dhe për të detyruar rininë të largohen me zemer të lenduar për një jetë më të mirë largë atdheut të tyre. Ata gjakatarë që e mbajtën pushtetin duke u bërë palë me Serbinë dhe Malin e Zi si dhe duke dashur të coptojnë Kosovën e plagosur nga vetë ata, që e konsideruan vetën çlirimtarë. Albini e fitoj besimin e atyre që duan shtet, që duan të rikthehen në Kosovë.
Këto janë ditët më të bukura jo vetëm për qytetarët që jetojnë në Kosovë, por edhe ata që jetojnë në Evrope të cilet shpresojnë te kthehen pranë familjeve të tyre. Erdhi dita për të shpresuar, për të festuar, por edhe e nderlikuar karshi atyre që nuk besojnë por edhe që nuk duan të besojnë pasi interesi i tyre lidhet tek vjedhjet dhe korrupsioni .
Atë kryeminister model që nuk na e dha dot Shqipëria për 30 vite, duket se po lind në Kosovë.
Z. Kryeminister na përfaqeso me dinjitet kudo që flitet Shqip. Mbaje me vete flamurin kombetar që të marrim miresi nga ti dhe te mos ndjehemi të braktisur nga kryeministra të deshtuar që u pasuruan me taksat tona duke blerë mediat më të ndjekura dhe korruptuar drejtësinë deri në qelizat e fundit. Kemi besim tek ti, tek ekipi yt i personave që nuk e duan korrupsionin dhe largimin e të rinjve, tek ty bashkë me të përzgjedhurit e tu. Ti nuk ke frike, ke qënë dhe je i pamposhtur.

Krenohem me ty z. Kryeminister.
Albin Kurti - /Shkruan/
Megjithate ju mund ta ndiqni dhe ne fc e tij. Klliko tani linkun si me poshte
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2409071712481840&id=100001371031545

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...