S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Sunday, July 14, 2019

Paralajmërimi/ Ish-Presidenti: Sot nisin prishjet te Unaza e Re.. ( & Video)

Ish-Presidenti, Sali Berisha, ka paraljmëruar banorët e Unazës së Re se kanë nisur përgatitjen mbrëmjen e së dieles dhe aksioni i prishjes së banesave që preken nga propjekti për Unazën e Madhe do të nisë prej orëve të para të mëngjesit të sotëm .
Në faqen e tij në facebook ai ka paralajmëruar nisjen e prishjes së banesave që preken nga propjekti për Unazën e Madhe.
Duke ju referuar policit dixhital, Ish-Presidenti Sali Berisha përmes rrjetit social Facebook ka paraljmëruar banorët e Unazës së Re se Forcat e Ndërhyrjes së Shpejtë kanë nisur përgatitjet mbrëmjen e së dieles dhe aksioni do të nisë prej orëve të para të mëngjesit të së hënës, 15 korrik 2019.
I menjëhershëm ishte reagimi i banorëve te Unaza e Re. Përmes rrjeteve sociale, banorët shprehen se do të qëndrojnë në gatishmëri të plotë, duke kërcënuar hapur se do të marrin masa për të mbrojtur me çdo kusht shtëpitë e tyre.
“Duhet të jemi në gadishmëri! Të lajmërojmë njerëzit tanë kudo që i kemi. Po guxuan të vijnë në shtëpitë tona do t’i djegim si mijtë. Nuk kanë asnjë shancë,” shprehen banorët te Unaza e Re.


Ja statusi i plote:
Ndal dhunes terrorit dhe prishjes se banesave ne Unazen e Re!
Lexoni mesazhin e oficerit dixhital. sb

Banorët e Unazës së Re janë mbledhur në këto momente pasi kanë infomacion se fadromat mund të vijnë gjatë natës drejt banesave të tyre.

Doktor mirmbrema jam oficer policie neser do shemen ca shpia tek unaza e re, sesa jane nuk e dime sakte dhe ase vendin, vetem e dime qe po behen gati qe sonte forca e nderhyrjes se shpejte dhe do jene aty qe ne 3 te mengjesit…


3 comments:

  1. Shpejtësia dhe efikasiteti.
    Kreditë tona janë të shpejta dhe të sigurta dhe me norma shumë të ulëta interesi. Kërkoni kredi tani dhe merrni një konfirmim të shpejtë dhe një normë fikse.
    psoloukas@gmail.com
    Whatsapp: +33756841623

    ReplyDelete
  2. Përshëndetje

    Unë jam një huadhënës privat. Keni nevojë për një kredi legjitime, të ndershme, serioze dhe të shpejtë? Unë mund t'ju ndihmoj me kredi 100% garanci, unë ofroj kredi biznesi dhe personal me 3%, ne ju ndihmojmë me të gjitha llojet e kredive. Për më shumë informacion na kontaktoni në: easyloanfirm2020@gmail.com


    Numri Whatsapp: +18582644849
    Na dërgoni me email: easyloanfirm2020@gmail.com

    Përshëndetje
    Z. Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    ReplyDelete
  3. Përshëndetje

    Unë jam një huadhënës privat. Keni nevojë për një kredi legjitime, të ndershme, serioze dhe të shpejtë? Unë mund t'ju ndihmoj me kredi 100% garanci, unë ofroj kredi biznesi dhe personal me 3%, ne ju ndihmojmë me të gjitha llojet e kredive. Për më shumë informacion na kontaktoni në: easyloanfirm2020@gmail.com


    Numri Whatsapp: +18582644849
    Na dërgoni me email: easyloanfirm2020@gmail.com

    Përshëndetje
    Z. Derek Douglas
    easyloanfirm2020@gmail.com

    ReplyDelete

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...