S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, July 8, 2019

MIMOZA MUSAI – GJU MË GJU ME POPULLIN - |Shtypnews.al |


Foto "Mimoza Musai"

Antologjia e Këngës Durrsake

MIMOZA MUSAI – GJU MË GJU ME POPULLIN
Këtë këngë të kënduar nga Moza e publikojm përsëri, sepse është shuar nga faqja e Antologjisë.

Një gabim teknik i Facebook-ut që rrallë ndodh. E këndoi në Teatrin Veror në vitin 1984, gjatë takimit të Ansambleve të qendrave të punës dhe pikërisht me Ndërmarrjen Ushqimore. E kënduar në ato kohë edhe nga e madhja Vaçe Zela, por u interpretua më pas me mjeshtëri edhe nga nxënësja e Shkollës së Muzikës Jan Kukuzeli, Mimoza Musai, e cila pati një sukses të madh. Zëri i ngrohtë, timbri i veçant i saj u përshtat më së miri me këngën. 
I urojm Mozës suksese dhe shëndet. Dëgjojeni me vëmëndje miq.




No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...