S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, May 27, 2019

Mozaiku i gjakovarit për Trumpin mbërrin në mediat ndërkombëtare

Artisti nga Gjakova Alkent Pozhegu është në përpjekje për të vendosur rekord të ri botëror në librin Guinness.
Ai ka krijuar mozaikun më të madh prej grurit duke përdorur një imazh të presidentit të Shteteve të Bashkuara të Amerikës, Donald Trump
Për këtë mozaik të cilin e ka vendosur në qytetin e Gjakovës, Alkent Pozhegu është bërë emër i njohur edhe për The Guardian dhe agjencitë e tjera ndërkombëtare të lajmeve.
“Artisti Alkent Pozhegu në punë e sipër me përpjekjen e tij për të thyer rekordin botëror për mozaikun më të madh të grurit me një portret të Donald Trump”, shkruan Guardian.
Trump Mozaiku
Edhe agjencia e lajmeve AFP shkruan për Pozhegun.
“Më shumë se jeta. Artisti nga Kosova Alkent Pozhegu përpiqet të vendosë një rekord botëror të Guinness duke krijuar mozaikun më të madh të grurit duke përdorur një imazh të @realDonaldTrump në qytetin e Gjakovës”, shkruan AFP.
Bigly than life.
Kosovo artist Alkent Pozhegu attempts to set a Guinness World Record by creating the biggest mosaic made of grain using an image of@realDonaldTrumpin the town of Gjakovapic.twitter.com/c1KdGQZL2r
— AFP news agency (@AFP)May 27, 2019

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...