S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Friday, May 24, 2019

Lezha gjen një mënyrë të veçantë për të mirëpritur turistët ( Video)


Faleminderit Report tv me kte kronik dhe reklam  qe po i ben Shengjinit dhe lezhes , ne kte koh krize te thedh si ekonomike dhe politike qe po kalon vendi, faleminderit dhe gazetareve te pakt  profesionist qe jan ne qytetin ton ,sepse ka gazetar qe e fillojn sezonin me kronika negative dhe po ashtu e mbarojn, falenderoj Arben Gjergjin qe me kohen e pakt te tij mori pak pjes ne kte nism , po ashtu dhe Ardian Marashin per shishet e ujit qe na solli.kam 4 dit qe merrem gjat gjith dites nga mengjesi ne dark jam vrar , jam djeg nga dielli, jam lodhur aq sa pak kush e ka iden dhe vertet ndjej kenaqesi me veten se them do vlej kjo nism ne te ardhmen.  Gjithsesi faleminderit te gjith atyre qe ndalonin per te lyp flamuj dhe nuk thonin nje her a u lodhe ose puna e mbar por pysnin pse po i vini apo kush po i vendos ,te vinin borgj pse nuk ju jepnim flamuj ne nje koh qe te gjith i kam bler me numer te çdo shtylle ku do vendoseshin, faleminderit dhe shum shokeve te mi qe su ndalnin te falenderonin por merrnin vidio nga makinat per ti nxjerr ne riete sociale apo per ti derguar tek jeta esht qef!? Ju lutem o njerez ndergjesoni se me kte mentalitet e me kte karakter te dobet e te semur e padituri nuk shkojm larg sado lek te kemi, ju pershendes te gjitheve miqt e mi te vertet.

  Rrespekt per ty Arben Fusha  Te pershendesim dhe te pergezojm per kete  /TC/



Lezha gjen një mënyrë të veçantë për të mirëpritur turistët 

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...