S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Saturday, May 11, 2019

A mendoni se është normale mos të protestoj nesër?

A mendoni se është normale mos të protestoj nesër?
Më thoni ju miq, si mund të mos protestoj nuk papunësia s’ ka ku shkon më thellë?
Si mund të mos protestoj, kur s’kam jetën e sigurtë?
Si mund të mos protestoj kur s’di nëqoftëse edhe atë kafshatë bukë që çoj në darkë me zor në shtëpi, e kam gjithë merak?
Si mund të mos protestoj unë kur s’ gjej të drejtën kërkund?
Si mund të mos protestoj kur qëndroj me zemër të ngrirë derisa fëmijët më kthehen në shtëpi, për shkak të frikës së deogërave që ecin nëpër këmbë?
Si mund të mos protestoj unë, kur nuk e shoh më dritën e diellit prej kullave qiellgërvishtëse që lali Eri po ndërton mbi këndet e lojërave?
Si mund të mos protestoj unë kur me zor shtyj muajin?
Si mund të mos protestoj unë, kur paguaj taksat e shtëpisë time modeste sikur të ishte një vilë miliarderi?
A më thotë dot dikush si mund të mos protestoj?

Prandaj takohemi nesër miq, në orën 18:30 përballë Kryeministrisë, se në tjetër vend nuk e shoh përgjigjen!

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...