S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Friday, September 28, 2018

URGJENT SHPERNDAJENI KETE APEL PER NDIHME NE MENYRE QE TE PERHAPET SA ME SHUM

Urgjent shperndajeni ket, kjo esht Majlinda Deneku.
 Ju mund te kontaktoni me ta dhe vet ...! 







Pershendetje, un jam Majlnda Deneku Jam invalide me kan dal dy gjendra ne fytyr skam munci te bej analizat te operohem jemi nje familje shum e varfer ju lutem me ndimoni me sa do pak analizat bejn 150 euro operimi 4500 euro nese ka ndo nje prind ta ver dor ne zemer kam shum dhembje llogaria bank NGB BANK IBAN AL 49901221920046564930­016018 majlnda kadri deneku llogaria sherben vetm euro.  
Jam nga Lushnja

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...