S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Saturday, September 22, 2018

Më në fund Proto-Tema i dha fund bllokimit te videove në youtube, ku jepen lajmet ne lidhje me dekleratat e mia per Arvanitet, duke postuar videon e mëposhtme.

Më në fund Proto-Tema i dha fund bllokimit te videove në youtube, ku jepen lajmet ne lidhje me dekleratat e mia per Arvanitet, duke postuar videon e mëposhtme.

Mediat më të mëdha Greke kane me ditë te tëra qe fjalen time tek 360 grade po e japin ne edicionin qendror te lajmeve, madje edhe sot por nuk janë lejuar videot jashtë Greqisë. Unë ju qendroj tezave te mia historike qe janë të mbështetura në fakte shkencore dhe jam e hapur për të diskutuar për to me çdo historian profesionist qe e njeh problematikën historike të kësaj kohe. Si historiane profesioniste, kam detyrimin që të kërkoj dhe them vetëm të Vertetën. Kam marr me mijera mesazhe qe nuk kam kohe tu pergjigjem te gjithave. Kam marr mesazhe nga arvanitet,nga politikan Grek, studiues Grek qe dua ti falenderoj qe me japin te drejtë për problematikën qe kam ngritur, pasi kjo i është mbajtur me vite të tëra e fshehur publikut në atë vend. Shtypnews.al ju që të klikoni mbi Linkun që ta degjoni me vemendje video ne youtub - https://youtu.be/J9f7navpIw4

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...