S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Friday, February 28, 2020

Urime ditlindjen motera ime e dashtur Nila: Urime ditelindjen e jetofsh e qofsh sa malet e shiperise

Urime Ditelindjen Motera ime Nila.

Urime ditlindjen motera ime e dashtur Nila: Urime ditelindjen e jetofsh e qofsh sa malet e shqiperise, uroj mbarsi per ty moter , sot un vellaj te uroj me dor ne zemer ditlidjen e me sy lart nga qielli duke ju lutur zotit🙏qe te kesh shendet, buzqeshje, qetesi, lumturi, mbarsiii e hramoni pafsh vetem te mira ne jet o Zot🙏Zoti qoft me ty Nil shoqerues cdo dit qe ti realizoj ata cka jam lutur une per  ty motra ime❤️.

T'uroj t'kesh shendet motra ime e dashtur, se shendeti asht' gjeja me e nevojshme per ne ne jet. T'uroj t'kesh lumturi s'e lumturia asht' ushqimi i zemres e i shpirtit, se kur i ushqen lumturia zemren e shpirtin, cdo gja e harron, hallet , streset, lodhjen e ditve te fundit te Hungaris.
Uroj  dhe shpresoj qe nje pas disa vitesh ti kthej gjitha ato te mira qe ke ba per mua.
Ndoshta edhe smundem,'por nuk do i harroj kurr', kurr ata cka ti ke ber per mu.

Tani ureme e gezuar dhe qofsh e lumtur gjithmon e u perkundeshi n'djepin e dashuris per gjith jeten motra ime Nila, bashk me bashkshortin tand, me ndarsin e fatit dhe t'jetes tande, zoti ju bekoft.
Ma puc rrezen e diellit  Minonon😘
😍 Se kam Daja Yll fal te madhit zot🙏 si shpit e kam Daja

Me dashuri vllai jot i madh ju perqafoj nga larg🖐️.

Urime Nila, te uroj dhe 100 Pranvera skruan
 đŸ„‚
Urimi i Vellajt per Motrem Mare nga  Artan Cara.



No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo Ă«shtĂ« pikĂ« kufitare, siç shkruan ai NĂ« rastin mĂ« tĂ« mirĂ«, ky shpĂ«rthim emocional i ngjyrave qĂ« mbuluan vendkalimin Muriqan m...