S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, February 17, 2020

Kam nigju për ty Kosovë
që kur isha fmijë kopshti
4-5 vjeçare
Kur e kishin akuzu babën tim
poetin Vehbi Skënderi
si bashkëpunëtor të armikut të klasës
e kishin pyt edhe për ty
Kosovën e kam në zemër
asht përgjigj im atë
E atëher e kishin akuzu edhe si nacionalist
Unë fmija që nigjojsha
gjithë sy e veshë
prej atij çasti nisa me e
përfytyru Kosovën
si diçka shumë të jashtëzakonshme
që Baba im e mbante përherë me vete në zemër
Ai në zemrën e tij më mbante mua
Dmth Kosova ishte diçka si unë
një fmijë,
pyesja unë fmija veten
Po pse unë nuk e njoh
Pse im atë nuk na e ka sjellë në shtëpi
Por ajo që kuptova prej asaj dite
ishte se Baba im e donte fort Kosovën
dhe unë po prej asaj dite kam fillu me e dasht
Kosovën
me e mbajt fort në zemër
pa e ditë se çka asht!
Sikur Baba im
poeti Vehbi Skënderi
të du Kosovë!

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...