S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, March 16, 2020

Shume urime per mua! Tanti auguri a me! Happy birthday to me!

Ne te Shtypnews.al te urojme dhe 100 pranvera. Zoti qofte me ty...! 
Shume urime per mua! Tanti auguri a me! Happy birthday to me!
https://www.facebook.com/346951536023974/posts/532209410831518/
Gjithmone e kisha pyetur veten, ku do kisha qene ne kete pervjetor! Kisha muaj qe mendoja udhetimin me te bukur , veshjen, festimet e cdo gje ! Beja plane plane plane ! Por sot jam ketu , aty ku isha dhe dje , aty ku kam sakrifikuar me vite per te qene! U merzita fillimisht , mendova tani e gjeti kjo pandemi? Po udhetimi , po festat ? Ditet afroheshin dhe mbyllja e kufijve , puna me cuan ne ndarjen nga njerezit e mi me te dashur . U merzita pa fund ! Por me pas hoqa dore nga ndjenja egoismit fillestar , e mendova. Une jam ketu ,vetem vertete ,ama duke kryer profesionin me te bukur ,ate per te cilin kam luftuar aq forte! Une jam sot duke dhene sado pak ndihmen time modeste qe shume te tjere te festojne dhe plot ditelindje te tjera! Ndoshta sot nuk do kete asnje torte e qiri per te fryr , ama askush sme ndalon te shpreh nje deshire! Duajeni jeten , sot secili nga ne po kupton se asgje nuk ka me shume rendesi se vete jeta! Do festojme te gjithe se bashku kur e githa kjo te mbaroje! Nuk eshte aspak e lehte te jesh prindi i nje mjekeje, burri i saj , apo motra! Kemi humbur shume festa e ditelindje ,por me zemer jemi gjithmone bashke! Kur e gjitha kjo te kaloj , do festojme forte! Nderkohe sot le te kujdesemi secili per veten , e neser te festojme te gjithe se bashku edhe Ditelindjen time ♥️
Me respekt, Dr.Romina Selenica
Ne stafi Shtypnews.al e falenderojm per mesazhin qe percoli ne shqip dhe per shqiptaret https://www.facebook.com/dr.ssarominaselenica/videos/549927218977715/

1 comment:

  1. zemra ime ti...e mira ime ti...të uroj çdo gjë të mirë në jetë.Gjithshka do të të bëhet siç ke zemrën..plot .(dhe ktë po e tregon çdo ditë me punën tënde....e palodhura çuçumja ime.Mezi po të pres 😘😘

    ReplyDelete

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...