S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, March 9, 2020

Ata më dhimsen,por edhe nuk kanë fuqi të mbrohen,apo të kërkojn të drejta.

- Nga - Frrok Bardhi/
Ata më dhimsen,por edhe nuk kanë fuqi të mbrohen,apo të kërkojn të drejta.   Shumë prej tyre më kërkojnë ndihme. Do munohem edhe gjysma e tyre nuk e meritojnë!
Të parët që përballen me cdo lloj Urgjence janë ata,personeli i ish UT, tashmë të shpërndar në 3 spitalet e Kryeqytetit.
Askush nuk i ka takuar deri më sot,qoftë nga drejtorit e spitaleve perkatse,MSH, UK ,jo e jo ,apo dikush tjeter që të mbështes punen e tyre qoftë edhe moralisht.
Në disa pikstacione nuk ka Ujë  të nxehtë dhe sapuni për të larë duart, për peshqir nuk bëhet fjalë as nuk e mbajnë mend kur e kanë shikuar heren e fundit , mungojnë maskat me karbon,dizifektantët për autoambulancat, si pasoj personeli i Urgjencave lëvizëse janë tepër të rrezikuar për tu infektuar, bërë mbartës dhe njëkohesisht burim shpërndarje të viruseve për qytetaret,pasi vizitohen pikërisht nga këta  personel mjeksor.
Kjo gjë nuk ka lidhje me panik apo informacione të paverteta,por duhen marrë masa urgjente dhe serioze,larg propogandë bajate dhe të pa vlerë!
Këto mangësi duhet të rregullohen Urgjentë ,si dhe duhen vënë me shpatulla pas murit të gjithë ata që dalin dhe na servirin propogandë apo llogje në sy të Popullit.

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...