S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Saturday, March 21, 2020

Frrok Bardhi: Eshtë obligim moral dhe njerzor, të jem aty ku e kërkon Kombi im,në momentet më të vështira.

Frrok Bardhi

Shtypnews.al 

Eshtë obligim moral dhe njerzor, të jem aty ku e kërkon Kombi im,në momentet më të vështira.
Z Arben Vitia.Ministëri Republikës së Kosovës. Dëshiroj të jeni mirë personalisht dhe Familjarisht.

Me falini për shqetsimin.
Jam Frrok Bardhi nga Mirdita ,me banim në Tiranë tash 28 vite, jam një Infermier i shkolluar në auditorët e Mjeksisë së Shtetit Shqiptar ,8 vite me radhë.

Kam në provojë pune 30 vjecare,nga këto 18 vite në Urgjencën Mjeksore të Tiranës.
Gjatë 30 viteve punë nuk kam pasur kurrë asnjë thyerje disipline në punë.
Gjatë 4 vitëve te fundit kam pasur dhe e kam akoma një përballje medjatike dhe ligjoe për jetë a ''vdekje'' ,me drejtuesit e Urgjencave dhe drejtuesit e Shëndetsise ne Shqiperi,ku një pjesë e tyre sipas mendimit tim,nuk e meritojnë pozitën ,si dhe jane hajdutë-matrapaz,por qëllimshëm nuk kryejn detyrën sic duhet ndaj Popullit dhe Atdheut. 

Si pasojë e këtyre përballjeve  kam 1 vite i larguar prej tyre nga Puna, pasi nuk pranojnë ,njerëz
 që ia vënë të metat ne dukje.Në rastin e Pandemisë mbare Globale të Covit 19, iu bëra thirrje publike ,por dhe mesazhe ,drejtuesve të shëndetësis Shqiptare për rikthim në punë,por arroganca e tyre nuk denjon ta bëjnë atë gjë.

Sot po iu drejtohem Juve i nderuar z Vitia, si Ministër i Shëndetsisë në Kosovë ,së gjysmës së Kombit tim ,se Unë Frrok Bardhi jam i gatshëm të vesh bluzen e bardhë, në ndihmë aq sa mundem të Vëllezërve të mijë në Kosovë. E ndjej detyrim moral-njerzor ndaj Popullit Shqiptar si dhe obligim ndaj profesionit. Dua të jem në front për të dhën kontributin tim,dhe jamë në pritje në cdo moment,që paraqitet  nevoja. 

Uroj shëndet për Juve dhe familjen tuaj,gjithashtu shëndet për mbarë Kombin tonë.
Sinqerisht Frrok Bardhi Nr tel 0355694812118.

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...