S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Friday, July 17, 2020

Vr.au bashkëshortin/ Fjalimi historik para gjykatës, mbrojta nderin tim, donte të më pros.tituonte

“Meshkujt kur veshin kostum dhe rrine me koke ulur u behet zbritje denimi. Une nuk kam kostum, nuk kam kollare, mami nga shpejtesia kete bluze gjeti dhe solli. Dhe pse te genjej kam nje kenaqesi qe arrita te mbijetoj dhe nuk e fsheh dot. Kam shetitur shume here ne korridoret e kesaj gjykate me sy te nxire per vendime mbrojtjeje.

Nuk kisha rrugezgjidhje tjeter. Nese sdo vdi.ste ai do vdisja une. Ai nuk do t’jua thoshte qe kishte vendosur te me nxirrte pro.situte. Nuk do jua shpjegonte planet per te me futur mua ne krevatet e meshkujve te tjere. Nuk do jua shpjegonte sa here me ka rra.hur pse patllexhanet jan pjekur shume , perdet jane bere pak pis dhe pse kan ngelur disa therrime mbi tavoline. Nuk do jua tregonte sa here me ka bere per spital.

Kam nje fotografi qe kam dalur ne bahcen e nje kafeje. Kam qeshur pak anash , mbase ju tregonte ate fotografi e do thoshte ka dalur si femrat e perdala. Do te thoshte” cova nderin tim me vend” sikur nuk ishte ai qe po me shiste tek meshkujt e tjere.

Ju do ta quanit arsye te pranueshme “prishjen e nderit” do quanit provokim dhe buzeqeshjen time anash, do ju vinte keq per te dhe do gjykonit me 3-5 vjet denim.

Por Nderi eshte i imi İ Nderuar Gjykates se kam firmosur nje cope leter nuk kam nder mend tjua lej te tjereve!”

Cilem Dogan 33 vjece nene e nje vajze te vogel. Prokuroria kerkoi burgim te renduar te per.jetshem . U denua me 15 vjet bu.rg. Ngjarja pati jehone te madhe ne opinionin publik. Me angazhimin e shume shoqatave dhe me influencen e opinionit publik Cilem Dogan u lerua ne 2016 me kusht kundrejt nje shume rreth 18.000$ .

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...