S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Thursday, July 30, 2020

Dua kërkoi të drejtat e shqiptarëve para botës, i ati Dukagjin Lipa na bën krenar: Unë jam shqiptar i Kosovës!

Dua kërkoi të drejtat e shqiptarëve para botës, i ati Dukagjin Lipa na bën krenar: Unë jam shqiptar i Kosovës!
Kosova është një shtet i pavarur, por nuk ekziston një kombësi “kosovare”. Kjo është një nga gjërat që të bën përshtypje thuajse në çdo rast, që kontaktojmë me vëllezërit tanë nga Kosova.


Por Dukagjin Lipa duket i mbushur me mllef me ata që thonë se janë “kosovarë”.

Ndërsa ishte i ftuar në “A Show” në SYRI TV, nuk ka nguruar të thotë me këmbëngulje se nuk është kosovar, por është shqiptar.

Dua Lipa: Critics rate Future Nostalgia as the best album of 2020 ...

“Unë jam shqiptar, unë nuk jam kosovar, unë jam shqiptar nga Kosova. Dua Lipa është shqiptare që ka lindur në Britani”, u shpreh Dukagjin Lipa në lidhje me këtë çështje.

Shtypnews.al  Krenar per Dua dhe gjithe ata qe flasen mir per shqiperin dhe Shqiptaret ne tersi...! 👇👇👇

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...