S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Tuesday, March 8, 2022

Gruaja e Zelensky përshkruan situatën në Ukrainë: Kjo javë ishte e tmerrshme


Gruaja e presidentit të Ukrainës, Olena Zelensky, ka bërë një postim të gjatë në Instagram. Ajo përshkroi disa momente të tmerrit që po përjetojnë qytetarët e Ukrainës.

Postimin u kujdes ta bëj në tri gjuhë, ukrainase, gjermane dhe atë angleze, në mënyrë që të kuptohet nga e gjithë bota shkrimi i saj.

Gjatë kësaj jave ajo pati kërkesa nga përfaqësues të mediave nga e mbarë bota për intervistë. Dhe përmes këtij postimi ajo vendosi të jap dëshminë e saj nga Ukraina.

“Ishte e pamundur të besohej ajo që ndodhi një javë më parë. Vendi im ishte i qetë dhe qytetet, qytezat dhe fshatrat ishin plot me jetë.

Më 24 shkurt u zgjuam duke u paralajmëruar fillimi i luftës. Tanke kaluan kufirin ukrainas, avionët hynë në hapësirën tonë. Qytetet u rrethuan nga raketat.

Unë dëshmoj: pavarësisht garancive të propaganduesve të Kremlinit, të cilët e quajnë këtë pushtim “operacion special”, është vrasja e civilëve!

Gjëja më e keqe është të lexosh për fëmijët viktima. Duke nisur nga tetëvjeçarja Alice, e cila vdiq në rrugën Okhtyrka – gjyshi i saj u përpoq ta mbulonte me trupin e tij. Ose për Polinën nga Kievi, e cila vdiq nga granatimet së bashku me prindërit e saj. 4-vjeçari Arseniy … Në periferi dikur afër kryeqytetit, një një djal u godit në kokë dhe ambulanca nuk munden të arrinin ta shpëtojnë.

Kur Rusia të thotë përsëri se “nuk po bën luftë kundër civilëve”, unë do të jem e pari që do t’i kundështoj ata.

Unë dëshmoj se gratë dhe fëmijët tanë tani jetojnë në strehimore dhe bodrume me bomba. Me siguri i keni parë këto foto nga metroja e Kievit dhe Kharkiv, ku njerëzit shtrihen me të vegjlit e tyre dhe kafshët shtëpiake. Për ukrainasit për një javë – ky është një realitet i tmerrshëm.

Ka qytete ku familjet nuk mund të largohen nga strehimoret për disa ditë.

Fëmijët tanë japin mësime në bodrume. Fëmija i parë i luftës, i cili pa qiellin e qetë, por tavanin prej betoni të bodrumit, lindi në ditën e parë të pushtimit. Tani ka disa fëmijë që nuk e kanë njohur kurrë paqen në jetën e tyre.

Dëshmoj se kjo luftë po bëhet kundër popullatës civile jo vetëm me granatime: njerëzit që varen nga trajtimi dhe kujdesi i vazhdueshëm nuk mund ta marrin atë në mënyrë cilësore.

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...