S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Sunday, January 6, 2019

Kryepeshkop Aleksander I Shqiptarve - Bir i Shqiponjës

Te dashur Miq dhe Shoke, Vëllezër dhe Motra Shqiptarë, atje në vend të botës ku ata janë:
Sot, 6 Janar 1882 / 2019, 137 vite më parë, më 6 janar 1882, në Ibrik-Tepe (Qytezë) të Edrenesë, lindi vigani i Shqiptarisë, KryepeshkopTheofan Stilian Noli, e Madhe, Kryepeshkop, Shkrimtarit, Historianit, Perkethyesit, Politikanit, Shqiptarit Organizator i Kishës se pare Autoqefale Shqiptare, që me pasion e duan Atdheun e tij Shqiptar, dashuri, unë luftojnë, jetoi dhe vdiq për Shqipërinë.

Alejandro Greco


 I perjetshem qofte kujtimi i tij!!! Fan Noli jeton e do të jetojë, është i pavdekshëm në zemrat e në shpirtin e Shqiptarëve!!! Njëri ndër mendjendriturit , që ka ekzistuar në kohën e Shqipërisë së atëhershme dhe njëri ndër politikanët më të suksesshëm të këtij Populli. Unë luftoj, dhe do të luftojë për një Kishë që është e pavarur Ortodokse Shqiptare, si Kishë që ëndërroi Fan Noli, unë pajtohem që unë nuk dua të jetë një koloni ose një Kishë që huajt vartëse, unë ëndërr dhe lufta për një Kishë që i shërbeni Perëndisë dhe të Popullit Shqiptar, në Shqipëri atdheut tonë, dhe në të gjitha vendet në botë ku  është dikush me gjak Shqiptare...

Të gjithë Shqiptarët janë Vëllezër të mi, përtej të cilit ata i përkasin fe apo ideologji politike, ne të gjithë jemi Vëllezër gjaku. Ose ne jemi ajo që ne duhet të jetë: Patriotë Shqiptarë, ose ne jemi asgjë. Populli i Bashkuar kurrë nuk do të mposhtet!!!
Vazhdimësisë ime Apostolik, vjen direkt i Fan Nolit, përmes Peshkopët që shuguruar Episcopally Peshkopë të tjera, dhe këto, nga ana tjetër, Peshkopët e tjerë shenjtëruar në një linjë të pandërprerë që arrin mua, unë jam krenar për këtë, dhe kur më fronëzuan Peshkop, Vazhdueshmëria Apostolike e Fan nolit u kthye tek një Shqiptar, dhe për Shqiptarët; dhe për ne këtu, sot, së bashku me të Krishtlindjeve sipas Kalendarit Julian, më 6 Janar - dhe 5 mars, përvjetori i vdekjes së Fan Nolit - është një parti e madhe...  Rroftë Bashkimi Kombetare!!! Rrnoft Populli Shqiptar në një Shqipëri të pandarë!!! Rroftë Shqipëria Etnike!!! Rrnoft liria e Shejt Rroft Dardania Sacra!!! Rrofte Republika e Çamerise!!!  Une jam krenar per ty, Flamuri Kuq e Zi me i
bukur ne bote!!! Rrnoft krejt Shqiptarija - Pelazgo - Illyrian nje nga shtetet me te vjetra nket planet dhe askush smund te na hup faren!!! Shpirti i Arbrit nuk vdes kurrë!!! I Liris se Iliris!!! Autoctonus!!! Zoti ju Bekoft Kombin Tonë!!! Zoti e Bekofte Shqipërinë dhe Shqiptarët!!!

Kryepeshkop  Aleksander I Shqiptarve - Bir i Shqiponjës
Kancelari i Senatit i Lartë i Akademisë së Arteve të Bukura, Letërsisë, Shkencës dhe Kulturës "Kryepeshkop Fan Noli".

NDAJME ME LEXUESIT TANE TE Shtypnews.al

me Krenarinë dhe me Rrespekt më të madh që kemi për Alejandro Greco i Urojm Shendet dhe ne 

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...