S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Saturday, January 4, 2020

Duhet te jemi te Bashkuar, Musliman, Bektashinje, Ateist, Agnostik dhe të Krishterë - Protestantët, Katolik, Ortodoks -, vetem mos te jemi te prcare por te jemi ne ombrellen e Flamurit Kuq e Zi, Shqiptare, Arvanit, Arnaut, Arbresh... per mua te gjithe Shqiptaret jane Vellezer dhe Motra kemi Gjakun me te paster, Race e bukur... Së Bashku nuk do të humbasim kurrë!

Ne foto - Alejandro Greco  +Aleksander I Shqipatrëve, Kryepeshkop - Bir I Shqiponjë



Vellezer dhe Motra Shqiptar, të nderuar Bashkatdhetarë, Miqësi e dashur të Shqipërisë: 126 vite më parë, më 2 Janar 1894, në Manastir ndërroi jetë rilindasi, Mësuesin e Popullit Gjerasim Dhimitër Qiriazi (1858-1894), Predikusi me Fustenelle dhe Ati Shpirtëror i Ungjillorëve Shqiptarë, misionari, vizionari, shkrimtari, themeluesi i Shoqërisë "Vëllazëria Ungjillore Shqiptare";  i cili ishte i mahnitur nga paqesija dhe nga dhuntija e tije per ta ndare fjalen e Zotit me te tjerit. Djaloshi trazaman i cili kishte thyer dritaret e Kishes ne Manastir me pare, tani ishte nje njeri me paqe ne shpirt, dhe me frymen e Perendi i mbushur kur ai fliste edhe me ata qe nuk e njihnin... Më 12 Nëntor 1884, ndërsa udhëtonte në malet në jugperëndim të Liqenit të Ohrit, ai u sulmua nga banditë dhe mbajtur për shpërblim për një vit e gjysmë. Tregimi i hidhur i tij gjashtë-mujore është përkthyer në anglisht nga J. W. Baird nga Manastiri si Captured by Brigands (Londër, 1902). Më 14 Nëntor 1892, pasuar me hapjen e të parës gazetë në Gjuhën Shqipe në trojet Korçë. së bashku me motrën e tij, Sevastinë Sevasti Qiriazi-Dako (1871-1949) dhe Parashqevi Qiriazi (1880-1970), hapi shkollën Shqipe të vashave në shtëpinë e tij në Korçë, më 23 Tetor 1891. Ai ishte autor i poezive, këngëve, vizatimeve, dialogëve dhe teksteve shkollore. Një përzgjedhje e shkrimeve të tij u botua nga vëllai i tij më i ri Gjergji në përmbledhjen Hristomathi më katër pjesë (Sofia, 1902). Një njeri i Mirë, një Shqiptar i madh, Shume Respekt dhe Lavdi!!! Kujtimi i Perjetshem... Lavdi!!!
"Besë, shpresë dhe dashuri
Këto tri gjëra ai që i di;
Qëllimin e jetës e ka fituar,
E gjithë pasjet ka trashëguar".
           Gjerasim Dhimitër Qiriazi
Me siguri tani do të filloj të marr kritika sepse, duke qenë një Ortodoks Shqiptar, unë publikoj një lavdërim për një Protestant Shqiptar: Nuk më intereson asgjë, jam mësuar me të!!! Dhe, për më tepër, çfarë mund të kujdesen Shqiponja për atë që mizat thonë apo mendojnë?... Të gjithë Shqiptarët janë Vëllezër të mi, përtej të cilit ata i përkasin fe apo ideologji politike, ne të gjithë jemi Vëllezër Gjaku...  Duhet te jemi te Bashkuar, Musliman, Bektashinje, Ateist, Agnostik dhe të Krishterë - Protestantët, Katolik, Ortodoks -, vetem mos te jemi te prcare por te jemi ne ombrellen e Flamurit Kuq e Zi, Shqiptare, Arvanit, Arnaut, Arbresh... per mua te gjithe Shqiptaret jane Vellezer dhe Motra kemi Gjakun me te paster, Race e bukur... Së Bashku nuk do të humbasim kurrë!!! Populli i Bashkuar kurrë nuk do të mposhtet!!!
Edhe 100 vite më parë, më 3 Janar 1920, lindi në Gjakovë Atdhetari, intelektuali, misionari i Pajtimit te Gjaqeve, I paharruar Prof. Anton Çeta, për të mos vdekur kurrë... Ka shpetuar jeten e me shume se 22.000 Shqiptareve!!!  Shume Respekt dhe Kujtimi i Perjetshem, u kujtofsh dhe u nderofsh brez pas brezi!!! Te Rojm e te kuitohm: Lavdi Heroi i Pajtimit Kombëtar!!! Lavdi i Qofte Perjete!!! Veprat e tij nuk harrohen kurr!!!
Edhe më 2 janar Metropoline Ortodoks i Shqiptarëve të Diasporës jonë feston Parakremten e Theofanisë dhe Shën Silvestrin, Papën e Romës. Shën Silvestri ishte romak. Në vitin 314 u fronëzua si Papë i Romës. Në Sinodin I Ekumenik, meqë ai vetë nuk ishte në gjendje të udhëtonte, dërgoi në Nike përfaqësuesit e tij nga kleri romak. Ishte bashkëkohës i Shën Kostandinit, Perandorit Romak nga Iliria, i cili ndali përndjekjet ndaj të Krishterëve gjatë papatit të tij. Shën Silvestri fjeti në vitin 325. Shën Kryepeshkop +Theofan, Imzot Fan Noli, në vitin 1947, krijuar dhe botuar në Shqip - gjuha amtare është e vetmja mënyrë mirëfilltas e Krishterë në Adhurimin Ortodoks - dy Himnet e këtij Festivali, të cilat nuk ekzistonin më parë. Rroft Kombi Shqiptare!!! Rrnoft Populli Shqiptar në një Shqipëri të pandarë!!! Rroftë Shqipëria Etnike!!! Në Lavdinë e Kombit Tonë Shqiptar përgjithmonë!!! Shpirti i Arbrit nuk vdes kurrë!!! Qoftë i Bekuar Gjaku ynë Arbëror!!! I Liris se Iliris!!! Autoctonus!!! Një përshëndetje dhe përqafim të gjithëve me zemër, mirënjohje, Respekt dhe dashuri!!! Zoti i Bekoftë gjithë Shqiptarët që ja duan të mirën Atëdheut!!! Të gjitha të anijeve një përqafim!!! Zoti e Bekofte Shqipërinë dhe Shqiptarët!!! Shërbëtor i përulur i Zot dhe Shqipërisë, Shkelqësia e Juaj Imzot




+Aleksander I Shqipatrëve, Kryepeshkop - Bir I Shqiponjë

                    🇦🇱️🇦🇷️🇦🇱️🇦🇱️🇦🇱️❤️🇦🇱️🇦🇱️🇦🇱️🇦🇷️🇦🇱
Vellezer dhe Motra Shqiptar, të nderuar Bashkatdhetarë, Miqësi e dashur të Shqipërisë: 126 vite më parë, më 2 Janar 1894, në Manastir ndërroi jetë rilindasi, Mësuesin e Popullit Gjerasim Dhimitër Qiriazi (1858-1894), Predikusi me Fustenelle dhe Ati Shpirtëror i Ungjillorëve Shqiptarë, misionari,...
More

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...