S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Sunday, May 5, 2019

UNE Uran Badalli JAM USHTAR I KOSOVES QE I FLASIM ME SHEKUJ KSAJ BOTES PO MBI TE GJITHA JAM SHQIPETAR DHE USHTAR DO TE MBETEM TER JETEN

KJO VLEN PER DISA KOMANDANTA ? đŸ˜Ž Uran 
NESE KENI LUFTUAR PER KET TOK QE TER JETEN TE MERRNI PARA TA VIDHNI K

Uran Badalli

OSOVEN DERI NE PALC  ATEHER TREGONIN SA JU KUSHTON KJO DASHURI PER ATDHEUN   TJA PAGUAJM DHE TI MERRNI PLAQKAT DHE TE SHKONI ATJE KU BLEHET ATDHEU ME PARA  SHKONI JU MOS I LINI RININ TE HIKIN NGA KOSOVA PO JU ZHDUKINI NGA KJO TOK SE E VJEDHET DERI NE PALC KOSOVEN  E DISA  FAMILJE TE DESHMORVE AS BUK NUK KAN ME NGI BARKUN  ....! 
    UNE Uran Badalli JAM USHTAR I KOSOVES QE I FLASIM ME SHEKUJ KSAJ BOTES PO MBI TE GJITHA JAM   SHQIPETAR DHE USHTAR DO TE MBETEM TER JETEN  shkruan //Uran Badalli 
JO KOMANDANT SI DISA ..  POR JAM USHTAR LIRIE INVALID I LUFTES ME TE LAVDISHME TE UQK es ...!  KAM LONE GJYMTYRET E TRUPIT PER  KET TOK  KOSEVEN TON TE DASHUR  ......!
PO NUK JAM PISHMAN KURR SE UNE KAM LUFTUAR PER NJE TOK TE BEKUME SHQIPERIN E MADHE đŸ‡ŠđŸ‡±đŸ‡ŠđŸ‡±  JO PER ME VJEDH .? HARAMI I QOFT KTYRE    HAJNAVE BUKA E  KOSOVES QE HAN KTA INJORANT SE SHOFIN VEQ INTERESAT E VETA  TURP I QOFT ........! Postimi i plote⤵⤵⤵⤵⤵https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1917696708336933&id=100002898672461🙋

ÇfarĂ« do tĂ« bĂ«nim nĂ«se njĂ« asteroid do tĂ« binte nĂ« TokĂ«?

Shembull: Një teleskop sapo ka dalluar një asteroid me diametër nga 100 deri në 300 metra që po lëviz me shpejtësinë 14 kilometra në sekondë dhe ndodhet 57 milionë kilometra larg Tokës.
Astronomët e vlerësojnë me 1% rrezikun që të përplaset me Tokën më 29 prill 2027.
ÇfarĂ« do tĂ« bĂ«jmĂ«?

Shtypnews.al




Ky është skenari katastrofik dhe tërësisht imagjinar mbi të cilin pothuajse 300 astronomë, shkencëtarë, inxhinierë dhe ekspertë të emergjencave po punojnë këtë javë në periferi të Uashingtonit.
Sa?
Vetëm asteroidët në orbitë që afrohen më shumë se 50 kilometra me Tokën na interesojnë.
”AstronomĂ«t zbulojnĂ« tĂ« tillĂ« çdo ditĂ«: mĂ« shumĂ« se 700 kĂ«tĂ« vit me njĂ« total tĂ« regjistruar 20 001”, deklaroi Lindley Johnson, nga zyra e koordinatave tĂ« mbrojtjes planetare (ESA) nĂ« NASA, krijuar nĂ« vitin 2016.
”NjĂ« ndĂ«r mĂ« tĂ« rrezikshmit, Ă«shtĂ« njĂ« shkĂ«mb i pagĂ«zuar me emrin 2000SG344: me njĂ« diametĂ«r rreth 50 metra dhe me njĂ« mundĂ«si nga 2 096 tĂ« tilla pĂ«r t’u pĂ«rplasur me TokĂ«n pas 100 vitesh”, sipas ESA-s.
”Pjesa mĂ« e madhe janĂ« mĂ« tĂ« vegjĂ«l, por 942 janĂ« mĂ« shumĂ« se njĂ« kilometĂ«r”, thotĂ« astronomi Alan Harris, i cili ka informuar auditorin qĂ« disa asteroidĂ« tĂ« mĂ«dhenj fshihen akoma nĂ« qiell: ”Pjesa mĂ« e madhe mund tĂ« jenĂ« pas Diellit”.
Kryesisht dallohen nga teleskopët amerikanë në Arizona dhe Havai.
ESA ka instaluar një teleskop në Spanjë dhe planifikon të tjerë në Kili dhe Siçili. Astronomë të shumtë thonë se një teleskop në hapësirën tokësore nuk mund të shikojë një objekt në anën tjetër të Diellit.
Shmangia e asteroidit
Ushtrimi i kësaj jave ka për qëllim stimulimin e mënyrës se si bota do të reagonte ndaj një kërcënimi të tillë. Do të duhej që të gjithë teleskopët të drejtoheshin drejt objektit për të llogaritur saktësisht shpejtësinë dhe trajektoren e tij, vëzhgimet fillestare mund të jenë të pasakta.
Pastaj zgjidhjet janë dy: shmangia e objektit ose evakuimi.
Nëse madhësia është më e madhe se 50 metra, konsensusi ndërkombëtarë thotë që duhet të evakuohet zona që dyshohet të goditet.
Sipas Detlef Koschny, dy javë para goditjes mund të parashikohet vendi i prekur. Disa ditë para, saktësia është në disa qindra kilometra.
PĂ«r objektet e mĂ«dha, ideja nuk Ă«shtĂ« qĂ« tĂ« goditet me njĂ« bombĂ« atomike si nĂ« filmin ”Armageddon”, pasi mund tĂ« krijohen copa po aq tĂ« dĂ«mshme. Ideja Ă«shtĂ« qĂ« tĂ« lĂ«shohet njĂ« objekt drejt asteroidit pĂ«r ta devijuar… si njĂ« makinĂ« goditĂ«se kozmike.
NASA do të testojë idenë me një asteroid të vërtetë 150 metra, në vitin 2022, gjatë misionit DART.
”Mbetet problemi politik”, thotĂ« Romana Kofler nga zyra e çështjeve hapĂ«sinore nĂ« OKB: ”Cili do tĂ« jetĂ« autoriteti vendimmarrĂ«s?”.
”Deri mĂ« sot kjo pyetje nuk ka marrĂ« pĂ«rgjigje”, shpjegon ai.
Sidoqoftë, Këshilli i Sigurimit i OKB-së e lë hapur këtë çështje./ATA

Sot 5 Maji, Dita e Dëshmorëve | Shtypnews.al |

Sot, është Dita e Dëshmorëve të Kombit që kanë dhënë jetën e tyre për liri, demokraci, të drejtat e njeriut dhe dinjitetin e çdo shqiptari. Dita e Dëshmorëve e ka origjinën në 5 maj 1942, kur u vra Qemal Stafa, i cili me veprimtarinë e tij u kthye në simbol të Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare. Në nderim të kujtimit të të rënëve për lirinë e vendit çdo vit në Varrezat e Dëshmorëve kryhen homazhe nga krerët më të lartë të shtetit shqiptar.

Përpara krijimit të shtetit shqiptar, populli i kujtonte dëshmorët dhe mbante gjallë legjendat e tyre, nëpërmes këngës epike, dhe trashëgimisë të historisë të tyre nga brezi në brez.
Pas shpalljes sĂ« PavarĂ«sisĂ« mĂ« 1912 e deri me 1945, shteti shqiptar nuk krijoi njĂ« status ligjor pĂ«r dĂ«shmorĂ«t e Atdheut. GjatĂ« luftĂ«s Nacional-Çlirimtare, nisen pĂ«rpjekjet e para, pĂ«r tĂ« nderuar dĂ«shmorĂ«t e rĂ«nĂ« nĂ« fushat e betejave. Pas çlirimit, mĂ« 28 gusht 1945, kryesia e KĂ«shillit Antifashist Nacionalçlirimtar, miratoi ligjin Nr. 109 “Mbi shpĂ«rblimin e familjeve tĂ« dĂ«shmorĂ«ve dhe invalidĂ«ve tĂ« LuftĂ«s Antifashiste Nacionalçlirimtare”. 
Ky ligj sanksiononte trajtimin e familjeve të patriotëve që kishin luftuar e rënë për atdheun edhe para Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare, në kohën e Rilindjes Kombëtare, në luftërat për pavarësi, duke shënuar kështu përpjekjen e parë për një ligj integral për dëshmorët e Atdheut.

NĂ« vitet ´60-tĂ« statusi i dĂ«shmorit pĂ«rpunohet mĂ« tej dhe zgjerohet, duke specifikuar termin ”DĂ«shmor i Atdheut”. NĂ« kĂ«tĂ« ligj futen edhe Varrezat e DĂ«shmorĂ«ve tĂ« Atdheut, tĂ« cilat u ndĂ«rtuan nĂ« tĂ« gjitha qendrat e rretheve tĂ« vendit. U ndĂ«rtuan edhe Varrezat e DĂ«shmoreve tĂ« Atdheut nĂ« TiranĂ« me monumentin “NĂ«nĂ« ShqipĂ«ri”.

Me 1992-1993, me ndërrimin e sistemit politik, pësoi ndryshime edhe statusi i Dëshmorit të Atdheut.
Ne vitin 2000, pas shumĂ« pĂ«rpjekjeve u miratua ligji Nr. 8607 datĂ« 27.04, “Statusi i DĂ«shmorit tĂ« Atdheut”, nĂ« tĂ« cilin pĂ«rfshihen dĂ«shmorĂ«t e tĂ« gjitha periudhave historike, madje edhe tĂ« rĂ«nĂ«t nĂ« vitet 1997-1999, nĂ« ShqipĂ«ri dhe nĂ« LuftĂ«n Çlirimtare tĂ« KosovĂ«s. 

Video/ Rama: Ju prezantoj Dukatin e ri! | Shtypnews.al |

Kryeministri i vendit, Edi Rama u ka uruar shqiptarĂ«ve njĂ« tĂ« diel tĂ« bukur, me njĂ« video nga Dukati i  VlorĂ«s. NĂ« videon e hedhur nga Rama nĂ« Facebook, shihen disa pamje tĂ« Dukatit, si ka qenĂ« dhe si Ă«shtĂ« tani.

Shtypnews.al


“MIRËMËNGJES đŸ˜ƒ


dhe me kĂ«to pamje tĂ« transformimit dhe rilindjes urbane nĂ« Dukat tĂ« VlorĂ«s, ju uroj njĂ« tĂ« diel tĂ« bukurđŸŒč”/K.C/dritare.net

Saturday, May 4, 2019

Nis Muaji i Ramazanit, ky është kalendari i agjërimit sipas orëve






Nis Muaji i Ramazanit, ky është kalendari i agjërimit sipas orëve


AgjĂ«rimi Ă«shtĂ« njĂ« nga pesĂ« shtyllat e Islamit dhe zgjat nga agimi deri nĂ« perĂ«ndimin e diellit. 
Ky muaj agjërimi do të thotë shmangie e ushqimit dhe lëngjeve, marrëdhënieve seksuale, fjalëve, sjelljeve të këqija dhe gjërave të tjera të ndaluara në Islam.
Data 5 qershor do të jetë dita e festës së Fiter Bajramit!


Sot dhe Xhesika ka ditlindjen.
I Urojme dhe 100 vite te tjera e te  lumtura.  Xhesi Zoti te bekoft me gjitha te mirat ne jete

Lajm i keq për udhëtarët, industria e linjave ajrore të Europës po konsolidohet

Ky është një lajm i mirë për aksionerët, por jo dhe aq për udhëtarët.


Amerika mund të jetë vendi i konkurrencës së tregut të lirë. Por nëse do të ngrinim sytë nga qielli, Europa do të dukej më e lirë. Bashkimi Europian ka mirëpritur 135 operatorë ajrorë, ndërsa Amerika vetëm 59. Por pesë prej kompanive më të mëdha ajrore të Amerikës kontrollojnë rreth 70% të tregut, ndërsa pesë prej kompanive më të mëdha ajrore të Europës, nuk arrijnë të kontrollojnë as gjysmën e tregut.


PĂ«rqendrimi mĂ« i lartĂ« ka rezultuar nĂ« shĂ«rbim mĂ« tĂ« dobĂ«t: tre operatorĂ« amerikanĂ« gjenden nĂ« listĂ«n e 50 linjave ajrore mĂ« tĂ« mira nĂ« botĂ«, nĂ« krahasim me 13 operatorĂ« europianĂ«, sipas vlerĂ«simit tĂ« Skytrax, njĂ« faqe interneti e linjave ajrore. Ashtu edhe siç mund tĂ« parashikohej, nga njĂ« gjĂ« e tillĂ« kanĂ« pĂ«rfituar mĂ« shumĂ« aksionerĂ«t, tĂ« cilĂ«t fitojnĂ« rreth tre herĂ« mĂ« shumĂ« pĂ«r çdo pasagjer nĂ« krahasim me ata nĂ« EuropĂ«. Shenjat e njĂ« konsolidimi tĂ« mundshĂ«m tĂ« stilit amerikan do tĂ« kĂ«naqnin padyshim kapitalistĂ«t e EuropĂ«s, tĂ« cilĂ«t janĂ« tĂ« shqetĂ«suar pĂ«r konkurrencĂ«n.Fluturimet nĂ« qiejt europianĂ« nuk kanĂ« qenĂ« shumĂ« tĂ« larta sĂ« fundmi. 

Numri i kompanive ajrore në Europë ka shënuar një rënie nga piku prej 180 kompanish i vitit 2003. Që nga fillimi i 2018 e deri më tani, kanë falimentuar rreth 14 kompani ajrore. Në mars, WOW, një kompani ajrore islandeze me kosto të ulët, ishte në vështirësi të mëdha dhe pranë falimentimit.Muajin e kaluar Flybmi dhe Germania falimentuan, duke vijuar dështimet e mëparshme të kompanisë VLM në Belgjikë, Primera Air, me qendër në Letoni, Cobalt Air në Qipro, Azur Air në Gjermani, Small Planet Airlines të Letonisë dhe atë të kompanisë ajrore zvicerane, SkyWork. Flybe, linja ajrore më e madhe rajonale e Europës, po përballet me vështirësi të shumta.


NdĂ«rkohĂ«, kompanitĂ« ajrore kryesore qĂ« kĂ«to kompani tĂ« reja kishin si synim qĂ« t’i prishnin punĂ«, po ecin lart e mĂ« lart. Dy vitet e fundit financiare kanĂ« parĂ« fitime rekord nĂ« tre grupet mĂ« tĂ« mĂ«dha ajrore tĂ« EuropĂ«s, nĂ« atĂ« tĂ« Lufthansas, Ryanair dhe IAG-ut (kompania qĂ« ka nĂ« pronĂ«si British Airways dhe Iberia).


Michael O’Leary, drejtuesi ekzekutiv i Ryanair, kompania ajrore mĂ« e madhe europiane me kosto tĂ« ulĂ«t, mendon se industria ajrore po zhvendoset drejt pesĂ« grupeve kryesore ajrore, Lufthansa, IAG, Air France-KLM, Ryanair dhe easyJet, qĂ« kontrollojnĂ« 80% tĂ« trafikut ajror tĂ« kontinentit.


Ai parashikon se edhe shumĂ« prej kompanive ajrore tĂ« mesme do tĂ« blihen prej tyre brenda njĂ« periudhe pesĂ«vjeçare. KĂ«shtu pĂ«r shembull, Norwegian dhe TAP Air Portugal mund tĂ« blihen nga grupi IAG; Lufthansa po shqyrton blerjen e Wizz Air tĂ« HungarisĂ«; Alitalia, njĂ« prej kompanive ajrore italiane e cila Ă«shtĂ« pĂ«rballur me vĂ«shtirĂ«si financiare, mund tĂ« bashkohet me Air France-KLM. Edhe analistĂ«t e tjerĂ« bien dakord me parashikimet e z. O’Leary.


Numri i madh i linjave ajrore nĂ« EuropĂ« nuk bazohet kryesisht te mbĂ«shtetja e shtetit. Sepse nga gjashtĂ« kompanitĂ« e mĂ«sipĂ«rme, vetĂ«m Air France-KLM ka qeveritĂ« e FrancĂ«s dhe HolandĂ«s si aksionerĂ« tĂ« saj. PĂ«rkundrazi, suksesi i tyre pasqyron rĂ«ndĂ«sinĂ« e shkallĂ«s, shpjegon Kenny Jacobs, drejtor i marketingut nĂ« kompaninĂ« ajrore Ryanair.Pesha nuk ishte gjithmonĂ« njĂ« avantazh nĂ« tĂ« kaluarĂ«n. 

Kur çmimet e karburantit u rritĂ«n para recesionit tĂ« 2007-‘09, linjat ajrore me aeroplanĂ« tĂ« vjetĂ«r dhe qĂ« donin sasi tĂ« mĂ«dha karburanti, shkurtuan kapacitetin e tyre, ndĂ«rkohĂ« qĂ« po krijoheshin linja tĂ« reja ajrore me aeroplanĂ« mĂ« efikasĂ«. NdĂ«rsa tani, kompanitĂ« e para ajrore po rriten mĂ« me shpejtĂ«si sesa tregu nĂ« pĂ«rgjithĂ«si.Linjat ajrore mĂ« tĂ« mĂ«dha janĂ« mĂ« tĂ« afta pĂ«r tĂ« pĂ«rballuar kostot mĂ« tĂ« larta tĂ« karburantit, tĂ« marrin çmime mĂ« tĂ« ulĂ«ta nga furnizuesit si pĂ«r shembull nga firmat e kateringut apo nga ato qĂ« prodhojnĂ« pjesĂ« tĂ« ndryshme pĂ«r aeroplanĂ«t, dhe janĂ« gjithashtu mĂ« tĂ« afta pĂ«r tĂ« marrĂ« me njĂ« çmim mĂ« tĂ« ulĂ«t (si nĂ« rastin e blerjes ashtu edhe nĂ« rastin e qiramarrjes), aeroplanĂ« tĂ« rinj me efikasitet mĂ« tĂ« lartĂ« tĂ« karburantit. 

Ndërsa linjat më të vogla ajrore e kanë më të vështirë për të konkurruar me kompanitë e mëdha ajrore në këto drejtime.Linjat ajrore rajonale dhe operatorët e fluturimeve charter janë përballur me më shumë vështirësi në këtë drejtim. Të parat, të cilat janë të specializuara në fluturimet e shkurtra midis aeroporteve të provincave të vogla, duke përdorur avionë të vegjël, janë goditur nga zgjerimi i linjave ajrore më kosto të ulët, të cilët përdorin avionë të mëdhenj dhe mbi të gjitha me kosto më të ulët për pasagjerët.


ShumĂ« operatorĂ« charter, tĂ« vegjĂ«l pĂ«r tĂ« konkurruar me kompani tĂ« mĂ«dha si Ryanair, janĂ« duke hequr dorĂ« totalisht nga bizneset e tyre.AeroplanĂ«, trena dhe oligopoleRregullatorĂ«t e aviacionit nĂ« Komisionin Europian, krahu ekzekutiv i BE-sĂ«, argumentojnĂ« se biznesi ajror i EuropĂ«s Ă«shtĂ« mĂ« konkurrues nga ana strukturore nĂ« krahasim me atĂ« tĂ« AmerikĂ«s. Po rritet edhe numri i qyteteve tĂ« cilat kanĂ« aeroporte sekondare nĂ« mĂ«nyrĂ« qĂ« tĂ« mos rritet dominimi i njĂ« linje tĂ« vetme ajrore. 

Hekurudhat konkurrojnĂ« me linjat ajrore nĂ« rrugĂ« me distanca mĂ« tĂ« shkurtra. Shefi i transportit nĂ« Komisionin Europian, Henrik Hololei, Ă«shtĂ« gati tĂ« ndĂ«rhyjĂ« dhe tĂ« ndĂ«rmarrĂ« tĂ« gjitha veprimet e nevojshme pĂ«r tĂ« ndaluar pesĂ« kompanitĂ« mĂ« tĂ« mĂ«dha ajrore tĂ« EuropĂ«s qĂ« tĂ« mos bĂ«hen mĂ« dominuese nĂ« industrinĂ« ajrore.NdĂ«rkohĂ«, Autoriteti i KonkurrencĂ«s sĂ« BritanisĂ« kĂ«rkon tĂ« reformojĂ« ndarjen e sloteve nĂ« Aeroportin e mbigarkuar tĂ« Heathrow nĂ« LondĂ«r, duke ia vĂ«shtirĂ«suar kĂ«shtu grupit IAG rritjen e pjesĂ«s sĂ« tregut nĂ« mbi 55% qĂ« ai ka aktualisht. 

TĂ« gjitha lĂ«vizjet e mĂ«sipĂ«rme do tĂ« ndikon duke mos lejuar qĂ« edhe hapĂ«sira ajrore europiane t’i ngjasonte mĂ« shumĂ« asaj amerikane. Por forcat e tregut favorizojnĂ« konsolidimin dhe rezistenca ndaj saj duket mĂ« shumĂ« si njĂ« ide utopike sesa e realizueshme

Parashikimi i motit për datën 5 Maj, ja çfarë pritet |Shtypnews.al |

Parashikimi i motit për datën 5 Maj 2019:

Shtypnews.al


Sot priten reshje, kryesisht në mbrëmje deri nesër në mesditë. Ato do të jenë mesatare deri lokalisht intensive në gjysmën e qarqeve, ndërsa në gjysmën tjetër priten reshje intensive.
Qarqet Vlorë dhe Gjirokastër priten reshje deri lokalisht shumë intensive.
Ekziston mundësia që në zona të kufizuara, reshjet të jenë në formë shtrëngate dhe me rrufe me kohëzgjatje të shkurtër, më të mundshme në terrenet malore.
Era pritet të fryjë e lehtë deri mesatare, por pasditeve në zonën bregdetare dhe veri-lindore ajo pritet të forcohet, ku për momente do të fryjë deri e fortë.
Temperaturat minimale dhe maksimale

NĂ« bregdet: 12 / 20 °C
NĂ« vendet e ulĂ«ta: 12 / 20 °C
NĂ« vendet malore: 8 / 16 °C ==> Shtypnews.al

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo Ă«shtĂ« pikĂ« kufitare, siç shkruan ai NĂ« rastin mĂ« tĂ« mirĂ«, ky shpĂ«rthim emocional i ngjyrave qĂ« mbuluan vendkalimin Muriqan m...