S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Monday, March 1, 2021

E keni të vështirë të zgjoheni herët? Ndiqni këto 8 këshilla dhe gjithçka do të ndryshojë

 

TAN CARA

Thonë se “mëngjesi ka ar në gojë” dhe në një mënyrë apo në një tjetër të gjithë e kemi provuar. Megjithatë, sa herë na ka ndodhur të mos arrijmë të ngrihemi nga shtrati dhe të largohemi nga shtëpia në kohën e duhur, ose të shkojmë në punë apo në shkollë në orar.

Një studim i bërë në Mbretërinë e Bashkuar dhe Australi na tregon se si të rregullojmë kohën tonë biologjike dhe zakonet tona, në mënyrë që të jetojmë më mirë dhe të kemi një gjumë më të mirë. Ja disa këshilla të thjeshta!

Për të gjithë njerëzit që kanë këtë lloj problemi, për të gjithë ata që priren të qëndrojnë zgjuar natën dhe më pas nuk arrijnë të zgjohen në mëngjes, këtu janë disa këshilla që duhet të ndiqni, njëra pas tjetrës:

• Zgjohuni 2-3 orë më herët se zakonisht dhe ekspozohuni nën dritën e mëngjesit.

• Hani mëngjes sa më herët të jetë e mundur.

• Bëj ushtrime vetëm në mëngjes.

• Hani drekë në të njëjtën kohë çdo ditë dhe mos hani darkë pas orës 19:00.

• Shmangni kafeinën pas orës 15:00.

• Mos dremisni pas orës 16:00.

• Shkoni në shtrat 2 ose 3 orë më herët se zakonisht dhe kufizoni hyrjen e dritës gjatë natës.

• Shkoni për të fjetur gjithmonë në të njëjtën kohë dhe zgjohuni gjithashtu në të njëjtën kohë në mëngjes.

Nga hulumtimi e kryera, “bufët e natës” kanë raportuar se duke ndjekur këto këshilla të thjeshta, nivelet e pagjumësisë, depresionit dhe stresit janë përmirësuar shumë.

Me pak fjalë, nganjëherë është e mjaftueshme për të vendosur ritme të sakta që trupi juaj të jetë në gjendje të gjejë çelësin më të mirë të orës suaj biologjike. Kush e di, nëse duke i ndjekur këto, edhe ju mund të gjeni vendin e duhur për të pushuar më mirë dhe për të jetuar ditët që vijnë edhe më intensivisht, sidomos tani në pranverë!

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...