A Cara
Dua Lipa, një nga yjet më të njohura të pop-it të viteve të fundit, është bërë Versace Girl e re. E ngritur lart mbi rrokaqiejt e Milanos, në tabelat gjigande që e përjetësojnë atë me ikonën Medusa në duar, fotot e saj kanë bërë xhiron e mediave sociale. Donatella Versace është e gatshme të vazhdojë bashkimin midis yjeve të muzikës pop dhe Versace-s, filluar nga Gianni.
Dua Lipa është “Versace Girl” e re, e përjetësuar në një seri shkrepjesh si dëshmi e markës së njohur të altamodës; këngëtarja britanike me origjinë shqiptare është prej pak vitesh në aktivitet, por zëri i saj magnetik dhe bukuria, i kanë garantuar një ndikim të konsiderueshëm mediatik.
Këngëtarja që ka thyer rekorde është shoqe shumë e ngushtë me drejtoren artistike të maison dhe Donatella Versace ka treguar disa herë se kishte një miqësi midis të dyjave, duke e veshur atë për koncerte dhe ngjarje të shumta; kjo karakteristikë e tërheqjes së shumë yjeve të popit dhe personaliteteve të njohura në “Medusa” është një tipar familjar i firmës.
Gianni Versace ishte veçanërisht i dashur dhe i vlerësuar nga njerëz të famshëm, veçanërisht aktorët dhe yjet e popit; pas vdekjes tragjike në 1997, funerali i tij u bë një ngjarje mediatike edhe për shkak të pranisë së personaliteteve, si Sylvester Stallone, Elthon John dhe Lady Diana Spencer, të gjithë miqtë dhe admiruesit e markës.
Pse është e rëndësishme një përfaqësuese si Dua Lipa?
Sjellja e një emri si Dua Lipa në krah është e rëndësishme për disa arsye: të kesh një dëshmi të famshme është një veprim i mirë marketingu, kjo i jep besim markës.
Versace është plot me polemika në historinë e saj në botën e Haute Couture, mbajtja e kësaj tradite është shumë e rëndësishme, sepse lë të paprekur ëndrrën dhe dëshirën për të imituar përdoruesin.
Moderniteti, eleganca dhe sensualiteti i Dua Lipa përzihen me markën në sytë e shikuesit, duke lejuar të tjerët të identifikohen për një moment në një ëndërr me sy të hapur: “nëse vesh Versace, unë jam paksa si këngëtarja”.
No comments:
Post a Comment