S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Sunday, February 28, 2021

A do të jesh në terren për fushatë?!

 


A do të jesh në terren për fushatë?!


Duke qenë se jam përballur shpesh me pyetjen; A do të zbresësh në terren për fushatë?!", gjej rastin që përmes këtij statusi t'i përgjigjem kësaj pyetjeje.


" Jo, nuk do të zbres në terren për fushatë"- është përgjigjja ime.


Nuk kam zbritur ndonjëherë në fushatën e ndonjë partie dhe nuk kam kurrfarë përvoje në këtë proces.


Zbritja në terren u takon strukturave përkatëse të partive opozitare dhe anëtarësisë përkatëse.


Nëse do ta kini vënë re, në faqen time nuk ka asnjë postim të aktiviteteve të partive opozitare në vend, që ka të bëjë me fushatën e tyre elektorale apo me prezantim kandidatësh të partive opozitare, cilado qofshin këto parti.


Ka mendim opozitar kundër bordellos së quajtur Rilindje të shprehur nga unë dhe nga individë të tjerë.


Shqiptarët duhet të jenë të gjithë në opozitë me Rilindjen, pasi parandalohet instalimi i një diktature moderne; parandalohet futja e kriminelëve dhe e përdhunuesve në  vendimmarrje dhe luftohet gremisja në humnerën e një rruge pa kthim.


Post Scriptum-  Rrotacioni nuk është mrekullibërës, por nuk dënon me vdekje demokracinë e sëmurë shqiptare.


Elona Caslli

No comments:

Post a Comment

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...