S/N

My photo
Vlersimet dhe falenderimet tona per ju qe na ndiqeni nuk mungojn kurre! https://www.facebook.com/MediaLaim/

Sunday, May 5, 2019

Parashikimi i motit për datën 6 Maj, ja çfarë pritet…

Parashikimi i motit për datën 6 Maj 2019:
Sot në shumicën e qarqeve priten reshje të dobëta deri lokalisht mesatare.
Qarqet Shkodër, Lezhë, Tiranë dhe Elbasan priten reshje mesatare.
Ekziston mundësia që në zona të kufizuara, reshjet të jenë në formë shtrëngate dhe me rrufe me kohëzgjatje të shkurtër, më të mundshme në terrenet malore.
Era pritet të fryjë erë mesatare deri e fortë.
Temperaturat minimale dhe maksimale
Në bregdet: 12 / 15 °C
Në vendet e ulëta: 12 / 18 °C
Në vendet malore: 6 / 12 °C

UNE Uran Badalli JAM USHTAR I KOSOVES QE I FLASIM ME SHEKUJ KSAJ BOTES PO MBI TE GJITHA JAM SHQIPETAR DHE USHTAR DO TE MBETEM TER JETEN

KJO VLEN PER DISA KOMANDANTA ? 😎 Uran 
NESE KENI LUFTUAR PER KET TOK QE TER JETEN TE MERRNI PARA TA VIDHNI K

Uran Badalli

OSOVEN DERI NE PALC  ATEHER TREGONIN SA JU KUSHTON KJO DASHURI PER ATDHEUN   TJA PAGUAJM DHE TI MERRNI PLAQKAT DHE TE SHKONI ATJE KU BLEHET ATDHEU ME PARA  SHKONI JU MOS I LINI RININ TE HIKIN NGA KOSOVA PO JU ZHDUKINI NGA KJO TOK SE E VJEDHET DERI NE PALC KOSOVEN  E DISA  FAMILJE TE DESHMORVE AS BUK NUK KAN ME NGI BARKUN  ....! 
    UNE Uran Badalli JAM USHTAR I KOSOVES QE I FLASIM ME SHEKUJ KSAJ BOTES PO MBI TE GJITHA JAM   SHQIPETAR DHE USHTAR DO TE MBETEM TER JETEN  shkruan //Uran Badalli 
JO KOMANDANT SI DISA ..  POR JAM USHTAR LIRIE INVALID I LUFTES ME TE LAVDISHME TE UQK es ...!  KAM LONE GJYMTYRET E TRUPIT PER  KET TOK  KOSEVEN TON TE DASHUR  ......!
PO NUK JAM PISHMAN KURR SE UNE KAM LUFTUAR PER NJE TOK TE BEKUME SHQIPERIN E MADHE 🇦🇱🇦🇱  JO PER ME VJEDH .? HARAMI I QOFT KTYRE    HAJNAVE BUKA E  KOSOVES QE HAN KTA INJORANT SE SHOFIN VEQ INTERESAT E VETA  TURP I QOFT ........! Postimi i plote⤵⤵⤵⤵⤵https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1917696708336933&id=100002898672461🙋

Çfarë do të bënim nëse një asteroid do të binte në Tokë?

Shembull: Një teleskop sapo ka dalluar një asteroid me diametër nga 100 deri në 300 metra që po lëviz me shpejtësinë 14 kilometra në sekondë dhe ndodhet 57 milionë kilometra larg Tokës.
Astronomët e vlerësojnë me 1% rrezikun që të përplaset me Tokën më 29 prill 2027.
Çfarë do të bëjmë?

Shtypnews.al




Ky është skenari katastrofik dhe tërësisht imagjinar mbi të cilin pothuajse 300 astronomë, shkencëtarë, inxhinierë dhe ekspertë të emergjencave po punojnë këtë javë në periferi të Uashingtonit.
Sa?
Vetëm asteroidët në orbitë që afrohen më shumë se 50 kilometra me Tokën na interesojnë.
”Astronomët zbulojnë të tillë çdo ditë: më shumë se 700 këtë vit me një total të regjistruar 20 001”, deklaroi Lindley Johnson, nga zyra e koordinatave të mbrojtjes planetare (ESA) në NASA, krijuar në vitin 2016.
”Një ndër më të rrezikshmit, është një shkëmb i pagëzuar me emrin 2000SG344: me një diametër rreth 50 metra dhe me një mundësi nga 2 096 të tilla për t’u përplasur me Tokën pas 100 vitesh”, sipas ESA-s.
”Pjesa më e madhe janë më të vegjël, por 942 janë më shumë se një kilometër”, thotë astronomi Alan Harris, i cili ka informuar auditorin që disa asteroidë të mëdhenj fshihen akoma në qiell: ”Pjesa më e madhe mund të jenë pas Diellit”.
Kryesisht dallohen nga teleskopët amerikanë në Arizona dhe Havai.
ESA ka instaluar një teleskop në Spanjë dhe planifikon të tjerë në Kili dhe Siçili. Astronomë të shumtë thonë se një teleskop në hapësirën tokësore nuk mund të shikojë një objekt në anën tjetër të Diellit.
Shmangia e asteroidit
Ushtrimi i kësaj jave ka për qëllim stimulimin e mënyrës se si bota do të reagonte ndaj një kërcënimi të tillë. Do të duhej që të gjithë teleskopët të drejtoheshin drejt objektit për të llogaritur saktësisht shpejtësinë dhe trajektoren e tij, vëzhgimet fillestare mund të jenë të pasakta.
Pastaj zgjidhjet janë dy: shmangia e objektit ose evakuimi.
Nëse madhësia është më e madhe se 50 metra, konsensusi ndërkombëtarë thotë që duhet të evakuohet zona që dyshohet të goditet.
Sipas Detlef Koschny, dy javë para goditjes mund të parashikohet vendi i prekur. Disa ditë para, saktësia është në disa qindra kilometra.
Për objektet e mëdha, ideja nuk është që të goditet me një bombë atomike si në filmin ”Armageddon”, pasi mund të krijohen copa po aq të dëmshme. Ideja është që të lëshohet një objekt drejt asteroidit për ta devijuar… si një makinë goditëse kozmike.
NASA do të testojë idenë me një asteroid të vërtetë 150 metra, në vitin 2022, gjatë misionit DART.
”Mbetet problemi politik”, thotë Romana Kofler nga zyra e çështjeve hapësinore në OKB: ”Cili do të jetë autoriteti vendimmarrës?”.
”Deri më sot kjo pyetje nuk ka marrë përgjigje”, shpjegon ai.
Sidoqoftë, Këshilli i Sigurimit i OKB-së e lë hapur këtë çështje./ATA

Sot 5 Maji, Dita e Dëshmorëve | Shtypnews.al |

Sot, është Dita e Dëshmorëve të Kombit që kanë dhënë jetën e tyre për liri, demokraci, të drejtat e njeriut dhe dinjitetin e çdo shqiptari. Dita e Dëshmorëve e ka origjinën në 5 maj 1942, kur u vra Qemal Stafa, i cili me veprimtarinë e tij u kthye në simbol të Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare. Në nderim të kujtimit të të rënëve për lirinë e vendit çdo vit në Varrezat e Dëshmorëve kryhen homazhe nga krerët më të lartë të shtetit shqiptar.

Përpara krijimit të shtetit shqiptar, populli i kujtonte dëshmorët dhe mbante gjallë legjendat e tyre, nëpërmes këngës epike, dhe trashëgimisë të historisë të tyre nga brezi në brez.
Pas shpalljes së Pavarësisë më 1912 e deri me 1945, shteti shqiptar nuk krijoi një status ligjor për dëshmorët e Atdheut. Gjatë luftës Nacional-Çlirimtare, nisen përpjekjet e para, për të nderuar dëshmorët e rënë në fushat e betejave. Pas çlirimit, më 28 gusht 1945, kryesia e Këshillit Antifashist Nacionalçlirimtar, miratoi ligjin Nr. 109 “Mbi shpërblimin e familjeve të dëshmorëve dhe invalidëve të Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare”. 
Ky ligj sanksiononte trajtimin e familjeve të patriotëve që kishin luftuar e rënë për atdheun edhe para Luftës Antifashiste Nacionalçlirimtare, në kohën e Rilindjes Kombëtare, në luftërat për pavarësi, duke shënuar kështu përpjekjen e parë për një ligj integral për dëshmorët e Atdheut.

Në vitet ´60-të statusi i dëshmorit përpunohet më tej dhe zgjerohet, duke specifikuar termin ”Dëshmor i Atdheut”. Në këtë ligj futen edhe Varrezat e Dëshmorëve të Atdheut, të cilat u ndërtuan në të gjitha qendrat e rretheve të vendit. U ndërtuan edhe Varrezat e Dëshmoreve të Atdheut në Tiranë me monumentin “Nënë Shqipëri”.

Me 1992-1993, me ndërrimin e sistemit politik, pësoi ndryshime edhe statusi i Dëshmorit të Atdheut.
Ne vitin 2000, pas shumë përpjekjeve u miratua ligji Nr. 8607 datë 27.04, “Statusi i Dëshmorit të Atdheut”, në të cilin përfshihen dëshmorët e të gjitha periudhave historike, madje edhe të rënët në vitet 1997-1999, në Shqipëri dhe në Luftën Çlirimtare të Kosovës. 

Video/ Rama: Ju prezantoj Dukatin e ri! | Shtypnews.al |

Kryeministri i vendit, Edi Rama u ka uruar shqiptarëve një të diel të bukur, me një video nga Dukati i  Vlorës. Në videon e hedhur nga Rama në Facebook, shihen disa pamje të Dukatit, si ka qenë dhe si është tani.

Shtypnews.al


“MIRËMËNGJES 😃


dhe me këto pamje të transformimit dhe rilindjes urbane në Dukat të Vlorës, ju uroj një të diel të bukur🌹”/K.C/dritare.net

Saturday, May 4, 2019

Nis Muaji i Ramazanit, ky është kalendari i agjërimit sipas orëve






Nis Muaji i Ramazanit, ky është kalendari i agjërimit sipas orëve


Agjërimi është një nga pesë shtyllat e Islamit dhe zgjat nga agimi deri në perëndimin e diellit. 
Ky muaj agjërimi do të thotë shmangie e ushqimit dhe lëngjeve, marrëdhënieve seksuale, fjalëve, sjelljeve të këqija dhe gjërave të tjera të ndaluara në Islam.
Data 5 qershor do të jetë dita e festës së Fiter Bajramit!


Sot dhe Xhesika ka ditlindjen.
I Urojme dhe 100 vite te tjera e te  lumtura.  Xhesi Zoti te bekoft me gjitha te mirat ne jete

Lajm i keq për udhëtarët, industria e linjave ajrore të Europës po konsolidohet

Ky është një lajm i mirë për aksionerët, por jo dhe aq për udhëtarët.


Amerika mund të jetë vendi i konkurrencës së tregut të lirë. Por nëse do të ngrinim sytë nga qielli, Europa do të dukej më e lirë. Bashkimi Europian ka mirëpritur 135 operatorë ajrorë, ndërsa Amerika vetëm 59. Por pesë prej kompanive më të mëdha ajrore të Amerikës kontrollojnë rreth 70% të tregut, ndërsa pesë prej kompanive më të mëdha ajrore të Europës, nuk arrijnë të kontrollojnë as gjysmën e tregut.


Përqendrimi më i lartë ka rezultuar në shërbim më të dobët: tre operatorë amerikanë gjenden në listën e 50 linjave ajrore më të mira në botë, në krahasim me 13 operatorë europianë, sipas vlerësimit të Skytrax, një faqe interneti e linjave ajrore. Ashtu edhe siç mund të parashikohej, nga një gjë e tillë kanë përfituar më shumë aksionerët, të cilët fitojnë rreth tre herë më shumë për çdo pasagjer në krahasim me ata në Europë. Shenjat e një konsolidimi të mundshëm të stilit amerikan do të kënaqnin padyshim kapitalistët e Europës, të cilët janë të shqetësuar për konkurrencën.Fluturimet në qiejt europianë nuk kanë qenë shumë të larta së fundmi. 

Numri i kompanive ajrore në Europë ka shënuar një rënie nga piku prej 180 kompanish i vitit 2003. Që nga fillimi i 2018 e deri më tani, kanë falimentuar rreth 14 kompani ajrore. Në mars, WOW, një kompani ajrore islandeze me kosto të ulët, ishte në vështirësi të mëdha dhe pranë falimentimit.Muajin e kaluar Flybmi dhe Germania falimentuan, duke vijuar dështimet e mëparshme të kompanisë VLM në Belgjikë, Primera Air, me qendër në Letoni, Cobalt Air në Qipro, Azur Air në Gjermani, Small Planet Airlines të Letonisë dhe atë të kompanisë ajrore zvicerane, SkyWork. Flybe, linja ajrore më e madhe rajonale e Europës, po përballet me vështirësi të shumta.


Ndërkohë, kompanitë ajrore kryesore që këto kompani të reja kishin si synim që t’i prishnin punë, po ecin lart e më lart. Dy vitet e fundit financiare kanë parë fitime rekord në tre grupet më të mëdha ajrore të Europës, në atë të Lufthansas, Ryanair dhe IAG-ut (kompania që ka në pronësi British Airways dhe Iberia).


Michael O’Leary, drejtuesi ekzekutiv i Ryanair, kompania ajrore më e madhe europiane me kosto të ulët, mendon se industria ajrore po zhvendoset drejt pesë grupeve kryesore ajrore, Lufthansa, IAG, Air France-KLM, Ryanair dhe easyJet, që kontrollojnë 80% të trafikut ajror të kontinentit.


Ai parashikon se edhe shumë prej kompanive ajrore të mesme do të blihen prej tyre brenda një periudhe pesëvjeçare. Kështu për shembull, Norwegian dhe TAP Air Portugal mund të blihen nga grupi IAG; Lufthansa po shqyrton blerjen e Wizz Air të Hungarisë; Alitalia, një prej kompanive ajrore italiane e cila është përballur me vështirësi financiare, mund të bashkohet me Air France-KLM. Edhe analistët e tjerë bien dakord me parashikimet e z. O’Leary.


Numri i madh i linjave ajrore në Europë nuk bazohet kryesisht te mbështetja e shtetit. Sepse nga gjashtë kompanitë e mësipërme, vetëm Air France-KLM ka qeveritë e Francës dhe Holandës si aksionerë të saj. Përkundrazi, suksesi i tyre pasqyron rëndësinë e shkallës, shpjegon Kenny Jacobs, drejtor i marketingut në kompaninë ajrore Ryanair.Pesha nuk ishte gjithmonë një avantazh në të kaluarën. 

Kur çmimet e karburantit u rritën para recesionit të 2007-‘09, linjat ajrore me aeroplanë të vjetër dhe që donin sasi të mëdha karburanti, shkurtuan kapacitetin e tyre, ndërkohë që po krijoheshin linja të reja ajrore me aeroplanë më efikasë. Ndërsa tani, kompanitë e para ajrore po rriten më me shpejtësi sesa tregu në përgjithësi.Linjat ajrore më të mëdha janë më të afta për të përballuar kostot më të larta të karburantit, të marrin çmime më të ulëta nga furnizuesit si për shembull nga firmat e kateringut apo nga ato që prodhojnë pjesë të ndryshme për aeroplanët, dhe janë gjithashtu më të afta për të marrë me një çmim më të ulët (si në rastin e blerjes ashtu edhe në rastin e qiramarrjes), aeroplanë të rinj me efikasitet më të lartë të karburantit. 

Ndërsa linjat më të vogla ajrore e kanë më të vështirë për të konkurruar me kompanitë e mëdha ajrore në këto drejtime.Linjat ajrore rajonale dhe operatorët e fluturimeve charter janë përballur me më shumë vështirësi në këtë drejtim. Të parat, të cilat janë të specializuara në fluturimet e shkurtra midis aeroporteve të provincave të vogla, duke përdorur avionë të vegjël, janë goditur nga zgjerimi i linjave ajrore më kosto të ulët, të cilët përdorin avionë të mëdhenj dhe mbi të gjitha me kosto më të ulët për pasagjerët.


Shumë operatorë charter, të vegjël për të konkurruar me kompani të mëdha si Ryanair, janë duke hequr dorë totalisht nga bizneset e tyre.Aeroplanë, trena dhe oligopoleRregullatorët e aviacionit në Komisionin Europian, krahu ekzekutiv i BE-së, argumentojnë se biznesi ajror i Europës është më konkurrues nga ana strukturore në krahasim me atë të Amerikës. Po rritet edhe numri i qyteteve të cilat kanë aeroporte sekondare në mënyrë që të mos rritet dominimi i një linje të vetme ajrore. 

Hekurudhat konkurrojnë me linjat ajrore në rrugë me distanca më të shkurtra. Shefi i transportit në Komisionin Europian, Henrik Hololei, është gati të ndërhyjë dhe të ndërmarrë të gjitha veprimet e nevojshme për të ndaluar pesë kompanitë më të mëdha ajrore të Europës që të mos bëhen më dominuese në industrinë ajrore.Ndërkohë, Autoriteti i Konkurrencës së Britanisë kërkon të reformojë ndarjen e sloteve në Aeroportin e mbigarkuar të Heathrow në Londër, duke ia vështirësuar kështu grupit IAG rritjen e pjesës së tregut në mbi 55% që ai ka aktualisht. 

Të gjitha lëvizjet e mësipërme do të ndikon duke mos lejuar që edhe hapësira ajrore europiane t’i ngjasonte më shumë asaj amerikane. Por forcat e tregut favorizojnë konsolidimin dhe rezistenca ndaj saj duket më shumë si një ide utopike sesa e realizueshme

Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai

  Edi Rama: Kjo është pikë kufitare, siç shkruan ai Në rastin më të mirë, ky shpërthim emocional i ngjyrave që mbuluan vendkalimin Muriqan m...